פריצה במסעדת - בהרט, רחוב הסדנא 2 באזור התעשייה ברעננה. צילום באדיבות המקום
פריצה במסעדת - בהרט, רחוב הסדנא 2 באזור התעשייה ברעננה. צילום באדיבות המקום

"גם ככה אין פרנסה". נפרצה מסעדה ברעננה שסגורה בגלל המשבר | צפו בפורץ

מסעדת בהרט נפרצה בשישי בלילה. הפורץ לקח כסף במזומן ואת האופניים החשמליים שמשמשים לשליחויות. למחרת חזר לחפש את הסוללה של האופניים

פורסם בתאריך: 8.10.20 14:20

כאילו לא די להם בנזקי הקורונה והסגר העצומים, ספגו בעלי מסעדת בהרט מכה נוספת. ביום שישי האחרון, קצת אחרי חצות, נפרצה המסעדה שנמצאת ברחוב הסדנא 2 באזור התעשייה רעננה. מהקופה נגנבו כ-900 שקלים במזומן וכן נגנבו אופניים חשמליים חדשים שהיו במקום. למחרת, שבת, הגיע הפורץ פעם נוספת למקום, על מנת לנסות לחפש את הסוללה של האופניים.

צפו בפורץ מרוקן את הקופה:

"המקום סגור כבר מערב ראש השנה", מספר הבעלים יוסי דריי, "אחרי כמה ימים שלא הייתי במסעדה, הגעתי וראיתי שפרצו אותה. בהתחלה ניסו לשבור את החלונות על מנת להיכנס פנימה ומאחר ומדובר בחלון מחוסם, הוא רק נסדק ולכן הפורץ שבר את הדלת ונכנס פנימה. במצלמות אפשר לראות אותו מסתובב במקום, מחפש מה לגנוב ולבסוף לוקח כסף מהקופה ואת האופניים".

דריי ממשיך ומספר: "בסרט אפשר לראות שזה לא הספיק לו ולמחרת הוא הגיע פעם נוספת וחיפש את הסוללה של האופניים. אחרי שהוא לא מצא, הוא לקח קולה מהמקרר והלך. לפי הסרטון, אפשר לראות שמי שפרץ, ביד אחת הייתה לו כפפה ובשנייה יש לו כתמים על הידיים, כמו כוויות, אולי זו איזו מחלה".
יש נזק גדול למסעדה?

"הוא שבר את הדלת וכמו כן נוצר סדק בחלונות שצריך לתקן. גם ככה אנחנו לא עובדים, המקום סגור ואין פרנסה ונוסף לזה יש לנו עכשיו הוצאות. האופניים שימשו אותנו עבור השליחויות, שבשלב הזה החלטנו להפסיק, כי זה לא כלכלי. מדובר בהזמנות בודדות וזה לא משתלם לנו לעשות זאת. אנחנו מחכים שהמשק יחזור לפעילות מלאה".

בעלי המסעדה מבקשים שאם מישהו מזהה את הפורץ, ניתן לפנות ליוסי בטלפון 0505297325.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר