רעננים מבשלים לרעננים.
רעננים מבשלים לרעננים.

מרשים: 500 ארוחות בושלו על ידי מתנדבי 'רעננים מבשלים לרעננים'

הארוחות חולקו בתקופת החגים למשפחות רבות בעיר. את המיזם הקימו בחודש יולי שלושה מתושבי העיר, שמציינים: "מספר המתנדבות והמתנדבים ממשיך לעלות וזה מעיד על הקהילתיות והאכפתיות של תושבי העיר"

פורסם בתאריך: 13.10.20 08:35

זה לא עניין של מה בכך: כ-500 מנות חמות חולקו בתקופת החגים לנזקקים שונים בעיר, על ידי מיזם הבישולים הרענני, "רעננים מבשלים לרעננים". את המיזם הקימו בחודש יולי שלושה מתושבי העיר, אורי זנקו, זהבה לנדמן ורום גולן. במסגרת המיזם, תושבי העיר מבשלים אוכל ביתי ומעבירים אותו לנזקקים בעיר ולקשישים, ואף לחולי קורונה ואנשים בבידוד.

המתנדב צח יאירי

המתנדבת גבי לוין

המתנדבת רוחמה רז.

רעננים מבשלים לרעננים.

"ההיענות של תושבי העיר הייתה מדהימה וכ-130 מתנדבים ומתנדבות לקחו חלק בחודש האחרון ובישלו לפחות ארוחה חמה אחת", מציין רום גולן, שאחראי על החיבור בין המתנדבים לנזקקים. אורי זנקו מוסיף: "באופן אישי, הרגע הזה שאתה מוסר ארוחה חמה למשפחה שמחכה לו, בשישי אחרי הצהריים לקראת השבת, זה רגע מאוד מרגש עם תחושת סיפוק שנותנת את הכוח להמשיך ולעשות מדי שבוע ולהפיץ את הטוב הזה לכמה שיותר אנשים. על אף שמדובר בתקופה מאתגרת, מספר המתנדבות והמתנדבים של המיזם ממשיך לעלות מדי שבוע וזה בהחלט מעיד על הקהילתיות, המעורבות והאכפתיות של תושבי העיר". זהבה לנדמן מסכמת: "אני רוצה להוקיר תודה לאנשים ולארגונים שתורמים למיזם מצרכי מזון ואף בשר טרי, ובמיוחד לנטלי רודולר שעוזרת בחלוקתם מדי שבוע למבשלים במיזם, ולנזקקים בעיר".

המעוניינים לקבל פרטים נוספים על המיזם ולהצטרף למאגר הבשלנים והבשלניות יכולים להיכנס כאן לקישור ולהשאיר פרטים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר