דואר ישראל. צילום עופר וקנין
דואר ישראל. צילום עופר וקנין

שעתיים בתור: תלונות על עומס גדול בסניף הדואר באופסטרלנד

בדואר ישראל אומרים כי הסניף באחוזה נסגר בשל פעילות עיסקית נמוכה. עוד הם אומרים כי השבוע קיים עומס חריג בשל תשלום משכורות לעובדים זרים וקצבאות ביטוח לאומי

פורסם בתאריך: 19.10.20 08:50

תושבת רעננה שהגיעה ביום ראשון לסניף של דואר ישראל ברחוב אופסטרלנד ברעננה, מתלוננת על כך שבשל העומס הגדול במקום נאלצה להמתין במשך שעתיים לתורה. "תכננתי להיכנס באותו הבוקר לאתר הדואר ולהזמין תור והאופציות היו רק ליום שני אז הלכתי לסניף", מספרת תושבת העיר דניאל סיטון. "חיכיתי שעתיים לתורי, מהשעה 10:00 עד השעה 12:00. היו כעשרה ממתינים בתוך הסניף ובחוץ היו עשרות אנשים. רבים עמדו בכניסה לשמוע מתי תורם ואחרים ישבו בצד על המדרכה, חיפשו צל, והיו עוד כמה בצד השני של הכביש. הבנתי שימי ראשון עמוסים במיוחד כי זהו יום החופש של העובדים הזרים ורבים מהם שולחים כסף הביתה, אבל להבנתי העומס הזה קיים מאז שסגרו את הסניף השני באחוזה. קיבלתי כמה פעמים חבילות לקיוסק וזה היה נחמד, הכי מהיר וכיף. לא ברור לי מה החוקיות ולמה עכשיו קיבלתי לאופסטרלנד".
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "שירותי הדואר ניתנים בתקופה מאתגרת זו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובכללן הגבלת מספר השוהים בו זמנית בכל יחידה בהתאם לגודלה. אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק שירות מיטבי חרף המגבלות, ולמרות מחסור בכוח אדם הנמצא בבידוד או במחלה, ומאפשרים הזמנת תור מראש, באתר או במוקד 171 ובכך לצמצם את משך ההמתנה בסניף. החל מיום ראשון הורחבו שעות פעילות הסניפים עד השעה 16 ויפעלו גם בימי שישי עד השעה 12. יצוין כי השבוע צפוי עומס חריג בשל תשלום משכורות לעובדים זרים וקצבאות ביטוח לאומי. סניף הדואר באחוזה נסגר בשל פעילות עסקית נמוכה. ניתן לקבל שירותי דואר גם באמצעות שתי סוכנויות דואר בקניון רננים ובסניף מגה בקרית שרת".
תגובת עיריית רעננה: "לצערנו דואר ישראל החליט על סגירת סניף דאר נוסף שהיה באחוזה. החלטה זו יצרה עומס גדול על הסניף המרכזי. עיריית רעננה תעביר בהקדם פניה להנהלת דואר ישראל להוספת סניפים בעיר לרווחת התושבים ולהקלה על העומס. אנו מודעים ללחץ ולעומס בסניף הדואר המרכזי, ולכן במטרה למנוע תחלואה אנו מקיימים שם פעולות הסברה ואכיפה יזומות כל העת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר