מפגש בין נציגי הגינה הקהילתית לגינת הכלבים ברעננה
מפגש בין נציגי הגינה הקהילתית לגינת הכלבים ברעננה

סוף הסכסוך: סולחה ברעננה בין אנשי הגינה הקהילתית לאנשי גינת הכלבים

מזה זמן רב קיים סכסוך המלווה בחילופי האשמות בין אנשי הגינה הקהילתית בפינת הרחובות הפעמונים והמיתר לאנשי גינת הכלבים הסמוכה. בימים האחרונים התקיים מפגש בתיווכם של חברי המועצה אילן כהן ואלי אלוש

פורסם בתאריך: 18.10.20 10:33

אחרי שבמשך תקופה ארוכה היו תלונות הדדיות בין חברי הגינה הקהילתית בפינת הרחובות הפעמונים והמיתר, לבין חברי גינת הכלבים הסמוכה, התקיים באחרונה מפגש סולחה בין שני הצדדים ביוזמת חברי המועצה אלי אלוש ואילן כהן. אלוש וכהן נפגשו עם נציגים משתי הגינות, שמעו מכל אחד את הבעיות והבטיחו לטפל ולהעביר לעירייה את הטענות על מנת ששני הצדדים יהיו מרוצים.
בעבר התלוננו חברי גינת הכלבים על כך שחברי הגינה הקהילתית שתלו במקום צמחים שמזיקים לכלבים והורידו את הגדר. מנגד התלוננו חברי הגינה הקהילתית על כך שהכלבים מפחידים את באי הגינה שלהם ועל נזקים נוספים שגורמים הכלבים.

"היה מפגש נעים והצדדים עשו ביניהם סולחה", אומר אלוש, "במשך תקופה ארוכה לא הייתה ביניהם תקשורת, הם רבו אחד עם השני ואחרי תקופה החלטנו אילן ואני להגיע למקום, לשמוע את הטענות של שני הצדדים ולעשות סיור. ראינו שיש להם הרבה דברים במשותף, שהם יכולים לקיים פרויקטים משותפים וניתן לקיים פעילויות לשני הצדדים. הבטחנו להם שנרתום את העירייה על מנת לפתור את הבעיות, החל מהצמחים הרעילים שהפריעו לבעלי הכלבים ועד לגדר שתפריד בין הגינה לגינת הכלבים, והתקנת תאורה ומצלמות שימנעו פריצות וגניבות של עצי פרי. החברים בגינה הקהילתית הסבירו שמדובר בגינה שנותנת מענה לאוכלוסייה מגוונת, וזה ממש עניין של פיקוח נפש ובימים האלה של הקורונה היא עוזרת ומסייעת להם רבות".

כהן אומר: "נושא הקיימות קרוב לליבי והוזעקתי מספר פעמים לגינה הקהילתית בגלל סכסוך בין הצדדים וכמה פעמים ניסיתי לפשר ביניהם. במפגש שהיה ישבנו עם הצדדים ופתרנו את הבעיות על הצד הטוב ביותר ושיהיה שיתוף פעולה. כולם תושבי העיר ולשמחתי הכל הגיע לעמק השווה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר