מתחם הסקייטפארק בספורטק. צילום מעמוד הפייסבוק של חיים ברוידא
מתחם הסקייטפארק בספורטק. צילום מעמוד הפייסבוק של חיים ברוידא

"הפרות בוטות של צווי הקורונה". ברוידא סגר את מתחם הסקייטבורד בנוה זמר

"לא אהסס לסגור גם מתחמים נוספים בעיר, באם לא ישמרו על ההנחיות. אנשים מתים מהקורונה", ציין ראש העירייה בהודעתו

פורסם בתאריך: 20.10.20 08:45

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הודיע אתמול שהורה לסגור עד להודעה חדשה את מתחם הסקייטבורד בספורטק בנווה זמר, וזאת לאור התקהלות של בני נוער במקום, ואי קיום ההנחיות. ברוידא אמר כי בני הנוער נמצאים חלקם ללא מסכות, וללא ריחוק כנדרש וציין שהתקנות מורות על 20 איש בשטח פתוח ובמקום יש הרבה יותר אנשים.

"הוריתי לסגור עד להודעה חדשה את מתחם הסקייטבורד בספורטק בנוה זמר", ציין ברוידא, "לאור הפרות בוטות של צווי הקורונה. כפי שהודעתי מראש, לא אעבור לסדר היום על התנהלות בלתי אחראית הפוגעת בשלום הציבור ועלולה להגדיל את התחלואה בעיר. לא אהסס לסגור גם מתחמים נוספים בעיר, באם לא ישמרו על ההנחיות. אנשים מתים מהקורונה".

התגובות ברשת לא איחרו להגיע. "צריך לעשות ולאכוף ההנחיות בכל מקום, הזלזול עובר כל גבול. לא יתכן שמצד אחד יתבכיינו אלו שרק לפני רגע קיטרו שאין מספיק אכיפה", כתב אחד התושבים. תושב אחר כתב: "כתושב רעננה חבל לי לראות שבמקום לטפל בבעיה אתה בוחר לסגור את המתחם ולפגוע בציבור גדול שמשתשמש בו באמת. סקייטבורד הוא ספורט לכל דבר (אפילו אולימפי) וכך גם צריך להתייחס למתחם. הסקייטפארק עמוס בילדים עם בימבות, קורקינטים ואופניים (יש שלט בכניסה שאוסר כניסה של כלים אלה) שסתם מפריעים ומייצרים התקהלות ועומס מיותר. עם אכיפה מתאימה אפשר היה לפתור את הבעיה במקום לסגור". לכך הגיב ברוידא בעצמו וכתב לתושב: "אני נמצא כבר חודשים רבים כראש העיר בחזית המאבק נגד הקורונה ברעננה. מתוקף תפקידי אני נחשף אישית לתיאורים קשים על המחלה הנוראית והסבל. שומע גם מכאלה שזילזלו והתכחשו למחלה את הקריאה להישמר. לו הצעד שלי של סגירת הסקייטפארק בגלל הפרה חמורה של הצווים מנעה מאדם אחד בעיר את המחלה, דיינו, שלא לדבר אם ההחלטה לסגור את המתחם מנעה טרגדיה משפחתית והצילה ממוות ולו אחד מתושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר