חולדה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
חולדה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

על הקירות, על הגגות ובגינות: ברחובות רבים ברעננה מתלוננים על חולדות

"צריך להבין שזה מאוד מפחיד לראות חולדה מטפסת על הבניין שלך, במיוחד כשיש לך ילדים קטנים", אומר אחד התושבים. רשימת הרחובות בהם נראו חולדות בכתבה

פורסם בתאריך: 26.10.20 08:27

תושבים בלא מעט רחובות ברעננה מתלוננים באחרונה על חולדות. תלונות רבות מגיעות מרחוב קרן היסוד. ברחוב זה מתבצעת סלילת שביל אופניים וחלק מהתושבים אומרים שייתכן שזו הסיבה שהחולדות יוצאות החוצה. אחד התושבים העלה פוסט בקבוצת הפייסבוק פורום תושבים רעננה, ובו תיאר שיצא להליכה בשעת לילה מאוחרת וראה חולדה שמטפסת על קיר של בניין ברחוב וככל הנראה אף נכנסה לאחת הדירות. הפוסט גרר תגובות רבות ותושבים מהרחובות גורדון, הר סיני, עקיבא, היובל, ויצמן וממספר רחובות בנווה זמר כתבו שמדובר על תופעה שקיימת גם אצלם. תושבים ציינו שראו חולדות מטפסות על צינורות מים, מטיילות בגינות, על גגות ובתוך פחים.

"בקרן היסוד יש מכה מאוד חזקה של חולדות", מספר אחד התושבים. "הן מטיילות על הקירות ועל הגגות. באחת הפעמים ישבנו במרפסת וראינו את החולדה מטיילת על המעקה של הבניין, ניסיתי להרחיק אותה ותוך שנייה היא טיפסה על הגג של הבניין. קניתי מלכודות ששמים בהם פיתיון, שזה אמור לתפוס אותן מבלי לפגוע בהן, אבל הן מאוד חכמות ולא נכנסות למלכודת. צריך להבין שזה מאוד מפחיד לראות חולדה מטפסת על הבניין שלך, במיוחד כשיש לך ילדים קטנים. בנוסף, בימים אלה בהם יש מזג אוויר נעים, אתה לא יכול לישון עם חלון פתוח, מהחשש שהחולדה תיכנס הביתה ורק אם אנחנו יושבים ליד החלון, הוא נשאר פתוח".

תושבת אחרת מוסיפה: "התקשרתי לעירייה והם אמרו שהם ישלחו מדבירים לביובים, אני מקווה שזה באמת יצא לפועל, כי בינתיים רואים את החולדות בכל מקום. אני יכולה להבין שפלשנו לשטח שלהם והזזנו להם את האדמה ולכן רואים אותם ברחובות. אבל כתושבת, זה לא נעים לראות חולדה בפתח הבית שלך, בחצר, או מטיילת על הבניין".
מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מבצעת פעולות הדברה שוטפות ברחבי העיר ומגיע לבצע פעולות הדברה מקומיות על פי קריאה. במידה ותושבים נתקלים במפגע תברואתי הם מוזמנים לפנות למוקד העירוני 9107* והגורמים הממונים יגיעו לטפל ולבצע הדברה במקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דרורי

    מעבר למחלות שהן מעבירות זה דוחה לראות את ת זה…חייבים ללחסל את התופעה במהרה

  2. משה אופניק

    לכל התושבים והתושבות הצבועים והצבועות!!!!!!!!!!
    תפסיקו לפזר אוכל לחתולים ברחובות! אני הייתי עד לחולדה שאכלה מול עיני ללא שום בעיה באמצע היום, ברחוב חנקין, מזון שפוזר לחתולים! צריך לאסור את התופעה הטפשית הזאת!

    חבל על כל המשאבים שהעיריה משקיעה בהדברה, כל עוד יש אנשים שמפזרים ברחובות מזון לחתולים! אגב ההזנה הלא מבוקרת הזו פוגעת בחיות בר כמו קיפודים.

  3. רענני מלידה

    ניר קרסטל הוא בולדוזר בלי נהג. העיר מלאה בג'וקים, עכברושים – אף פעם לא היה ככה. איפה ימי בילסקי ועוזי כהן ז"ל איפה.

  4. ג'וק בראש

    הדברת חולדות חייבת להיעשות על ידי העירייה אך זה לא מספיק וכל תושב חייב לטפל בשטח הפרטי שלום אם זה דירה, בית או בניין.
    רק שילוב של הדברה בשטחים הציבורים והדברת חולדות בשטחים הפרטיים יתנו מענה לאורך זמן.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר