שיפוץ בית של זוג קשישים ברעננה. צילום באדיבות סיירת התיקונים
שיפוץ בית של זוג קשישים ברעננה. צילום באדיבות סיירת התיקונים

בגלל העובש זוג הקשישים לא יכול להכין אוכל. סיירת התיקונים יוצאת בקמפיין מימון המונים

גג הרעפים הישן בביתם של בני הזוג דולף וכל חורף הבית מוצף. כתוצאה מכך, כל קירות הבית שחורים מעובש. בנוסף, המטבח שנרקב גם הוא מפורק לחלוטין. סיירת התיקונים תנסה לסייע להם באמצעות קמפיין מימון המונים. קישור לדף ההתרמה בכתבה

פורסם בתאריך: 27.10.20 13:23

סיירת התיקונים של רעננה, בראשות אמיר פוירמן, יוצאת בימים אלה בקמפיין מימון המונים לטובת שיפוץ דירה של זוג תושבים מבוגרים מרעננה, אשר מתקיימים בקושי רב מקצבת נכות, חיים בתת תנאים וביתם נמצא במצב קשה ביותר.

בית של זוג הקשישים ברעננה. צילום באדיבות סיירת התיקונים

גג הרעפים הישן בביתם של בני הזוג דולף ובכל חורף הבית מוצף מים. כתוצאה מכך, כל קירות הבית שחורים מעובש. בנוסף, המטבח שנרקב גם הוא מהגשם מפורק לחלוטין ואת הדבר הבסיסי ביותר – להכין אוכל ולשטוף כלים, אין באפשרותם לעשות. לכן את הכלים הם שוטפים בגינה ואת האוכל מכינים על שולחן. גם חדר השינה שלהם מלא עובש.

ביתם של זוג הקשישים. צילום באדיבות סיירת התיקונים

צילום באדיבות סיירת התיקונים

לאור כל זאת, החליטו בסיירת לצאת למימון המונים, מאחר ואין באפשרותם לממן את הסכום הדרוש לשיפוץ הבית. "כבר תקופה ארוכה אנחנו מלווים את זוג התושבים", מספר פוירמן, "בעבר הגענו אליהם הביתה מספר פעמים, לטיפול בבעיות חשמל, נזילות ועוד. לקראת החורף הקרב הבנו שהם לא יכולים להמשיך לגור בבית במצבו ועם החדירה של הגשם. גילינו שגם המטבח נרקב. בדקנו מול מספר קבלנים ועלות החלפת הגג עומדת על מאה אלף שקלים, סכום שאין לנו אותו. לאחרונה נחשפנו לכל מיני פתרונות אחרים ואחד מהם זה איטום הגג ביריעות או בפאנלים. פאנלים זה פתרון יותר נכון, אבל העלות שלו עומדת על 50 אלף שקלים ולכן החלטנו לתקן ביריעות. החלטנו לצאת לפרויקט מימון כמה שיותר מהר לפני שיגיע הגשם הקרוב ולבצע איטום לגג. בהמשך נפרק את המטבח ונחליף אותו וכן נעשה שפכטל, טיח וצבע בכל קירות הבית. העלות של פרויקט כזה מלא עומדת על כ-300 אלף שקלים. אך מאחר ולא נחליף את הגג, רק נאטום אותו, זה יעלה פחות", הוא מסביר.
סיירת התיקונים מגייסת כסף לפרויקט ומבקשת את עזרת הציבור.

לתרומה ועזרה ניתן להיכנס כאן

ניתן לתרום בכרטיס אשראי, בביט, העברה בנקאית ועוד. כל הפרטים בקישור.

צילום באדיבות סיירת התיקונים

צילום באדיבות סיירת התיקונים


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר