גינת בורוכוב החשוכה ברעננה. צילום מתוך קבוצת הפייסבוק פורום תושבים רעננה
גינת בורוכוב החשוכה ברעננה. צילום מתוך קבוצת הפייסבוק פורום תושבים רעננה

"הילדים ממש חוששים". תלונות רבות ברעננה על מחסור בתאורה בגינות

תושבים רבים מתלוננים שבגינות רבות אין תאורה כבר משעות הערב המוקדמות. "מישהו צריך לתת את הדעת לפני שיקרה אסון", אומרת תושבת העיר

פורסם בתאריך: 3.11.20 13:30

תושבים ברעננה מתלוננים כי בגינות ציבוריות רבות בעיר אין תאורה בשעות הערב המוקדמות כשהם מגיעים עם הילדים. הם טוענים כי מעבר לכך שזה לא נעים, זה גם מסוכן. אחד התושבים סיפר כי הבן שלו נתקע באחד העמודים בגינה בקרן היסוד שהייתה חשוכה לגמרי וספג מכה חזקה במצחו. תושב אחרי התלונן על כך שבגינה הציבורית ברחוב בורוכוב כבר בשעה 17:00 חשוכה לחלוטין והוא לא מבין איך הילדים אמורים לשחק שם בחושך הזה. "הגינה די גדולה עם הרבה מתקנים והבעיה של האור מאוד מסוכנת לילדים וגם להורים שמתקשים לעקוב אחרי הילדים ללא תאורה מספקת כשחשוך מאוד בחוץ", אומר התושב שמתגורר סמוך לגינה זו.
תלונות על כך שהגינות מוחשכות אפשר לשמוע גם מתושבים לגבי גינת האומגה מאחורי גני חוחית וזמיר. "אחרי שהתחלף שעון חורף בשעה 17:00 כבר חושך מצרים והילדים ממש חוששים להסתובב בגינה", מספרת תושבת,  "הילדים נמצאים בבית בגלל הקורונה ואז אחר הצהריים כשהם מבקשים לרדת לגינה, חשוך ודי מפחיד וגם לנו המבוגרים לא נעים לעבור שם בחושך". תושבת אחרת מוסיפה: "מישהו צריך לתת את הדעת לפני שיקרה אסון, הגינה מלאה ילדים והיא לא הגינה היחידה שיש בה ילדים והיא חשוכה, הצעירים מחפשים להיות בחוץ וצריך להתחשב בהם ולהאיר את הגינות. אני לא אומרת שהאור ידלוק כל הלילה, אבל לפחות עד שעה 22:00". תלונות נוספות מתושבים היו לגבי הגינה ברחוב מאפו וגם בקריית שרת.
מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "שדרוג תאורה בגנים: בגנים בקרן היסוד/אלפסי וגן דוד (בורוכוב) מתוכנן שדרוג תאורה כחלק מתוכנית האב לשנת 2021. הגינה במאפו – לפני כחודשיים הותקנה בגינה תאורה סולארית, והמקום מואר. אחראי מטעם העירייה נפגש עם התושב והראה לו את המצב בשטח. הגן מואר היטב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר