מתקני המים בבירזיות בעיר
מתקני המים בבירזיות בעיר

מהיום: מתקני מים להולכים על ארבע בברזיות ברחבי העיר

תושבת העיר פנתה למנהלת אגף חזות העיר בעירייה, סימה פרי, בבקשה להתקין ברחבי העיר מתקני מים להולכים על ארבע, זו נענתה לבקשה ומהשבוע יוכלו בעלי החיים להתרענן בימים החמים

פורסם בתאריך: 10.8.17 17:02

לפני כשבועיים פנתה תושבת העיר, נילי בר און למחזיקת תיק חזות העיר וסגנית וממלאת מקום ראש העירייה, סימה פרי, ובבקשה להתקין מתקנים מיוחדים בברזיות בעיר על מנת שההולכים על ארבע יוכלו ליהנות משתיית מים בימים החמים. פרי נענתה להצעה ובשבוע האחרון הותקנו כמאה מתקנים מהסוג הזה בברזיות ברחבי העיר.

מתקני מים בבירזיות בעיר

"פניתי לסימה פרי לאחר שראיתי שבכפר סבא יש מתקנים כאלו", מספרת בר און, "היא אמרה לי שהיא תבדוק את הנושא וכעבור שבוע קיבלתי ממנה תשובה שמחלקת רכז קנתה את המתקנים ושבמהלך השבוע הקרוב העירייה תתקין אותם. ראיתי כבר כמה מתקנים כאלו ברחבי העיר מתקני כאלו".

סימה פרי. צילום פרטי

סימה פרי. צילום פרטי

"במהלך היום כבר כל המתקנים הללו יותקנו על הברזיות בעיר", אומרת סימה פרי, "נודע לנו על מתקנים אלה גם מיצרנים שפנו וגם מתושבים שראו מתקנים אלה בערים אחרות והעירייה החליטה להרים את הכפפה. ההחלטה הייתה מאוד זריזה, אגף הרכש רכש את המתקנים ועובדי מחלקת האחזקה התקינו אותם על הברזיות. מדובר ברעיון פשוט, מועיל ומתאים לכל ההולכים על ארבע".

יונית גבע מעמותת חתולי רעננה מספרת כי מאז שלפני כחודשיים נכנס לתפקיד הוטרינר העירוני החדש, רוני וילדר,קורים המון דברים טובים בעיר בנושא החיות. "גם המחלקה הוטרנירית עוברת שיפוץ, גם הביאו עוד כלובים לאישפוז. מתקדמים הרבה דברים, ואנחנו כרגע מתמקדים רק בטיפולים השוטפים", אומרת גבע, "מתקני המים האלה זה גאוני לחתולים וכלבים, זה דבר נפלא. בנוסף החברה שמייצרת את המתקנים האלו ורמת את כל ההכנסות שלה מקנייה שלהם לטובת הצלת בעלי חיים".

יונית גבע יו"ר העמותה לחתולי רעננה צילום: ליאת מאיר

יונית גבע  צילום: ליאת מאיר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר