גשם, חורף. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
גשם, חורף. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הגשם ברעננה: התחזית, ההיערכות וההנחיות המיוחדות לתושבים

הגשם מתחזק היום והטמפרטורות ימשיכו לרדת. כמו כן יש חשש לשטפונות. בעירייה העבירו הנחיות לתושבים ועדכנו כי השלימו את ההיערכות

פורסם בתאריך: 4.11.20 07:45

אחרי גשם קל יחסית שירד אתמול (שלישי), היום צפוי הגשם להתחזק והטמפרטורות ימשיכו לרדת. נחום מליק, חזאי בחברת מטאו טק, מציין "ברביעי בבוקר יתחילו לרדת גשמים חזקים, מלווים בסופות רעמים, שצפויים להימשך במהלך היום והטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. בגלל האפשרות שירדו כמויות גשם גדולות בפרקי זמן קצרים, קיים חשש להצפות במקומות נמוכים כמו בכבישים, חניונים וכדומה. בחמישי הגשמים אמורים להיחלש, אבל ימשיכו לרדת מידי פעם וכן ינשבו רוחות חזקות. מזג האוויר יהיה קר מהרגיל לעונה, 22 מעלות בשעות היום ו-15 מעלות בשעות הלילה. ביום שישי יהיה מעונן חלקית, עדיין צפוי להיות גשם מקומי. בשבת מזג אוויר יהיה מעונן חלקי, הטמפרטורות יעלו מעט ויש אפשרות לגשם קל בשעות הבוקר".
אפשר להגדיר את הגשם שיגיע כיורה?
"כן. הגשמים שיהיו באזור המרכז, גוש דן והסביבה, הם היורה".

גיזום העצים לקראת החורף: שימו לב לרחובות החסומים ברעננה

בעיריית רעננה עדכנו כי כל הצוותים סיימו את ההכנות, ניקו את הקולטנים, ערכו גיזומים והפעילו חיישנים למניעת הצפות. בנוסף פרסמה העירייה מדריך היערכות לחורף ובקשה מהציבור הרחב להיערך מראש אם זה בניקיון המרזבים ותעלות הניקוז, לקבע גופים/ ציוד ולקשור אותם על מנת למנוע התעופפות בגלל הרוח הקרה. עוד ביקשו מהתושבים לוודא כי קיימת תאורת חרום ברשותם, לדאוג לגיזום ענפים העלולים לגעת בכלי חשמל, להימנע מעבודה בגובה על גגות ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר