ליבנת גרין ומשפחת בנט צילום פרטי
ליבנת גרין ומשפחת בנט צילום פרטי

מהאוהל לבית משפחת בנט ברעננה: הפוסט של ליבנת גרין

לליבנת גרין לא היה היכן להתגורר, אז היא עברה לאוהל בירושלים ופרסמה פוסט שהפך לוויראלי. בשבוע שעבר היא הוזמנה להתארח אצל משפחת בנט ברעננה

פורסם בתאריך: 8.11.20 18:06

ליבנת גרין, בת 24, פרסמה בשבוע שעבר פוסט שנגע בהרבה אנשים. גרין כתבה שלפני כשנה וחצי השתחררה משירות סדיר של שנתיים ושמונה חודשים ומאחר ואין לה איפה לגור בימים אלה, היא גרה באוהל מול משרד הרווחה. "הייתי לוחמת במג"ב וכל שירותי הוכרתי כחיילת בודדה", היא מספרת ומציינת שמגיל צעיר היא הייתה מוכרת לרווחה. "לפני כשבועיים, העיפו אותי מהמקום שבו גרתי ושייך לרווחה בבאר שבע בגלל שחליתי בקורונה. לא נתנו לי זמן להתארגן ולמצוא מקום חלופי ולכן החלטתי ללכת להפגין ליד הכנסת על כך שאין מענה לחיילים בודדים וישנתי באוהל".

גרין פרסמה פוסט בפייסבוק, שהפך להיות ויראלי. מי שראה את הפוסט של גרין והזמין אותה לביתו, הוא חבר הכנסת נפתלי בנט, אשר מתגורר ברעננה. "בנט שמע שאין לי איפה להיות", מספרת ליבנת, הוא התקשר אלי בערב ואמר לי שהוא מוכן לארח אותי אצלם וכל המשפחה רוצה לארח אותי. מישהו שיצא מהכנסת לכיוון שלהם הוריד אותי אצלהם. כשהוא התקשר בהתחלה הייתי בשוק, אמרתי לו אתה בטוח שאתה רוצה שאני אבוא אליכם, והוא אמר כמובן. היה לו חשוב שאני לא אהיה ברחוב, במיוחד משום שהיו ימים קרים וגשם".
ואיך היה?
"התארחתי אצלם שלושה לילות, מיום שלישי עד שישי בבוקר. הם אירחו אותי ממש יפה, כמו בת משפחה. נתנו לי חדר וכל מה שצריך. שיחקתי עם הילדים שלו, אכלתי איתם ארוחת בוקר וערב וזה היה ממש נחמד. בהתחלה הייתי ממש נבוכה, אבל בהמשך נתנו להרגיש שאין לי במה להתבייש. זה ממש לא מובן מאליו ואני מאוד מודה להם על כך".
לאן עזבת ביום שישי?
"עברתי לדירה של חיילים בודדים בחדרה ומשם אני מקווה למצוא מקום לגור בו בבאר שבע. בנט אמר שהוא ילווה אותי בכל מה שאני צריכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר