אתר ההנצחה לזכר חללי תאונות הדרכים, מתוך האתר העירוני
אתר ההנצחה לזכר חללי תאונות הדרכים, מתוך האתר העירוני

שבוע הבטיחות בדרכים: אתר הנצחה עירוני ושילוט במקומות מסוכנים

העירייה מציינת בפעילויות רבות את שבוע הבטיחות בדרכים. בטקס מיוחד תישא דברים שוש בראל, שבתה דנית נהרגה בתאונה ברעננה בגיל 17

פורסם בתאריך: 9.11.20 14:18

עיריית רעננה מציינת בשורת פעילויות את שבוע הבטיחות בדרכים שמתקיים בישראל בתאריכים   . במרכז יעמוד  טקס זיכרון עירוני לחללי תאונות הדרכים תושבי העיר שיתקיים היום (שני) בשעה 12:00 בבית יד לבנים במתכונת מצומצמת בהתאם לתו הסגול. הטקס יתקיים בנוכחות ראש העירייה חיים ברוידא, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הבטיחות בדרכים גלי שחר אפרת, נציגי הרלב"ד, וכן בני המשפחות השכולות, בשמם תישא דברים שוש בראל, אמה של דנית בראל, בת העיר שנהרגה בתאונת דרכים בהיותה בת 17 בלבד. בטקס יונצחו הנופלים בהקראת שמותיהם, וכן תופיע נועם צדקיהו, תלמידת מרכז המוסיקה העירוני, בשירה ובליווי גיל פקר בפסנתר. טקס הזיכרון יועבר בשידור חי בפייסבוק העירוני

העירייה הקימה גם דף הנצחה באתר האינטרנט העירוני, המוקדש לחללי תאונות הדרכים בעיר, ובו תמונות החללים ומידע אודותם כפי שנמסר על ידי המשפחות. כחלק מהמיזם, מוצבים ברחבת יד לבנים לאורך השבוע עשרות מיצבי פרחים, לזכרם של עשרות בני העיר שנהרגו בתאונות בדרכים, ולצידם שלטים עם ברקודים המובילים לקישור למידע אודותם באתר ההנצחה. כמו יועלה ברחבי העיר שילוט נרחב המדגיש את חשיבות השמירה על כללי הזהירות בדרכים לרבות מסרים בולטים בנושא מודל עיר בטוחה, והשפעת מהירות הנסיעה על הבטיחות בדרכים. בין היתר הוצבו בעיר שלטים באזורים בהם התרחשו למעלה משלוש תאונות בשלוש השנים האחרונות, וקריאה לנהיגה זהירה במיוחד באזורים אלו.
בנוסף, מציינת העירייה את שבוע הבטיחות בדרכים במגוון פעילויות ותוכניות לימוד ייעודיות במערכת החינוך העירונית, בשיתוף מנהל החינוך העירוני.

שילוט בעיר כחלק משבוע הבטיחות לדרכים

פרח מתוך מיצב הפרחים ברחבת בית יד לבנים

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "המאבק בתאונות הדרכים הינו נושא כואב, הגובה מדי שנה קורבנות בארץ כולה ולמרבה הצער לא פוסח על רעננה ותושביה. אנו ברעננה פועלים במלוא המאמצים, במאבק מתמיד לכל אורך השנה, על מנת להעמיק את המודעות בקרב תושבי העיר לחשיבות השמירה על כללי הבטיחות, ועל הזהירות בדרכים. אני מברך על החלטת המדינה לקיום שבוע הבטיחות בדרכים, ובו ציון יום הזיכרון להנצחת הרוגי תאונות הדרכים, שבזכרם ציוו לנו את המשך המאבק. זוהי המחויבות שלנו, להבטיח את ביטחונם של תושבי העיר לחנך להתנהגות בטוחה בדרכים, ועל פי החוק, ונמשיך ביתר שאת בפעילויות ההסברה, החינוך וההנצחה העירוניות המוקדשות לנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר