פועלים ברעננה תועדו משליכים מוטות ברזל מבניין ברחוב - רחוב שסה ארגוב ברעננה.
פועלים ברעננה תועדו משליכים מוטות ברזל מבניין ברחוב - רחוב שסה ארגוב ברעננה.

מפחיד: צפו בפועלים מפילים לוחות עץ וברזל מגובה רב באתר בנייה ברעננה

התיעוד מאתר בנייה בנווה זמר הגיע בימים האחרונים אל המוקד הלאומי "קו החיים" של המוסד לבטיחות ולגיהות. למקום נשלח מדריך בטיחות ומפקח עבודה שמצא ליקויים נוספים

פורסם בתאריך: 10.11.20 17:29

תיעוד בו נראים פועלים באתר בנייה ברחוב סשה ארגוב בנווה זמר ברעננה, מפילים, מגובה רב מוטות ולוחות ברזל ועץ באופן מסכן חיים ובנגוד גמור לנהלים, הגיע בימים האחרונים אל המוקד הלאומי "קו החיים" של המוסד לבטיחות ולגיהות. בעקבות הדיווח הגיע למקום תוך זמן קצר מדריך בטיחות של המוסד לבטיחות ולגיהות שהתריע על כך וביצע הדרכת בטיחות במקום. כמו כן, הגיע למקום מפקח עבודה מטעם מנהל הבטיחות במשרד העבודה, אשר מצא ליקויים נוספים באתר הבנייה, בהם ליקויים המסכנים את חיי העובדים במקום ואת הציבור מסביב לו. בין הליקויים שנמצאו: כבלי חשמל במים, תומכות מותקנות באופן לא תקין, פירוק טפסות לא ע"י טפסנים, חוסר תיעוד בפנקס הכללי וחוסר תיעוד בנושא העובדים שעובדים בגובה. עוד בין הליקויים נמצאו גם עובדים ללא ציוד מיגון אישי וכדומה.
בעקבות הדיווח והליקויים הרבים שנמצאו, ובשיתוף פעולה עם מנהל הבטיחות, ניתנו לאתר שלושה צווי תיקון ליקויים המחייבים את תיקון הפרות הבטיחות לפני המשך העבודה.

מוטי סולטני, מנהל מוקד "קו החיים" של המוס"ל, אמר: "למוקד 'קו החיים' ולציבור אשר משתף פעולה בדיווחים על הפרות בטיחות יש כוח רב. בחמישי האחרון ראינו דוגמה לכוח הזה, כאשר עבירות בטיחות מסכנות חיים תועדו וטופלו תוך זמן קצר, בזכות המוקד. הדיווח מצטרף לאלפי דיווחים שכבר התקבלו ב'קו החיים' והצילו את חייהם של פועלים ועובדים רבים באתרי בנייה לצד אלה של עוברי אורח במרחבים הציבוריים סביב להם. בשיתוף פעולה עם מפקחי עבודה במנהל הבטיחות והציבור אנו משוכנעים כי בהתמדה בפעולות אלה נביא לצמצום כמות תאונות העבודה ובנייה ונביא להפחתה בכמות הנפגעים וההרוגים".

מחברת רמי שבירו נמסר בתגובה: "חברת צ.אמין היא החברה הקבלנית המבצעת את הפרויקט וככזו היא מחויבת לפעול על פי כל תקנות הבטיחות בהתאם לכל דין, ובכלל זה לקיים מדי בוקר תדריכי בטיחות לכלל העובדים מטעמה. כחברה היזמית בפרויקט זימנו לבירור את הקבלן והוא דאג להוצאת העובדים שחרגו מהוראות הבטיחות מהאתר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר