עמית צור, עדית דיאמנט . צילום תומר נויברג
עמית צור, עדית דיאמנט . צילום תומר נויברג

חילופים במרצ: עמית צור יחליף במועצת העיר את עדית דיאמנט שפורשת

דיאמנט היא חברת מועצה מאז 1998. צור אומר: "זו פעם ראשונה שנכנס נציג מהקהילה הגאה למועצה ויש התרגשות. אני נכון לאתגרים, בטח בקואליציה הנוכחית שמורכבת מכוחות שמרניים ודתיים"

פורסם בתאריך: 15.11.20 18:10

חילופים בסיעת מרצ במועצת העיר: בישיבת המועצה שתתקיים היום, יחליף רשמית עמית צור כחבר מועצה את ד"ר עדית דיאמנט (71), שכיהנה במועצה מאז דצמבר 1998. בין היתר דיאמנט, כיהנה כיו"ר מועצת הנשים העירונית, הובילה תהליכים של מודעות ומניעה במסגרת המאבק באלימות במשפחה ופעלה למען הקהילה הגאה בעיר, בנוסף שימשה יו״ר ועדת המכרזים, חברה בוועדות הביקורת והכספים של העירייה. הישג ייחודי נרשם לזכותה כשהובילה ברעננה קוד אתי לנבחרות ונבחרי ציבור ועמדה בראש וועדת האתיקה. היא תמשיך לקחת חלק בהתוויית מדיניות סיעת מרצ במועצה במקביל לתפקידיה בפורום נבחרות ציבור, תנועת ישראל חופשית ועוד.

"זו עבודה רצינית, בהתנדבות מלאה ועמית צעיר ויש לו הרבה אנרגיות", אומרת דיאמנט. "עשיתי הרבה דברים ואני חושבת שזה נכון לשנות דרך. לפעמים צריך להחליט שזהו זה ואת העבודה המרכזית צריך להעביר לדור הבא. אני מראש ידעתי שאני לא אסיים חמש שנים, זו קדנציה מאוד ארוכה.

מה חושבת המשפחה שלך?

"הילדים שלי מאוד שמחים על כך שאוכל לבלות יותר עם המשפחה. אני רוצה קצת להוריד קצב. היה טוב וטוב שהיה".

עדית דיאמנט מרצ. צילום תומר נויברג

עדית דיאמנט מרצ. צילום תומר נויברג

עמית צור

עמית צור בן ה-40 הוא פסיכותרפיסט במקצועו, המגדל יחד עם בן זוגו סיון משפחה צעירה (בן ובת) בשכונת לב הפארק ברעננה. צור הוביל  ברעננה יוזמות רבות למען חופש ופלורליזם, היה חלק מפורום הגאווה והסובלנות שהוקם לפני מספר שנים בעירייה והיה ממובילי מצעד הגאווה הראשון ברעננה שיזמה מרצ ביוני 2018 כחלק מהמחאה של חוק הפונדקאות. "זו פעם ראשונה שנכנס נציג מהקהילה הגאה למועצה ויש התרגשות. אני נכון לאתגרים, בטח בקואליציה הנוכחית שמורכבת מכוחות שמרניים ודתיים", אומר צור. "אחת המטרות שלי זה לקדם את זכויות האדם, הפמיניזם והקהילה הגאה ברעננה. לקדם את הערכים הליברלים והפלורליזם. יש תחושה שבמועצה יש כוחות שמושכים לאחור ואף ראש עיר לא הסכים עד כה לתת יד למצעד גאווה בעיר, שזה משהו סמלי שמסמל את הקדמה וקבלת השונה. אני מתכוון לפעול גם  במערכת החינוך, למנוע ביטויים של הדתה וכניסה של כוחות ותכנים שמרנים למערכת החינוך וכן לדאוג לשוויון לנשים במערכת החינוך ובכלל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר