זאב בילסקי מנגן ושר "הליכה לקיסריה" של חנה סנש
זאב בילסקי מנגן ושר "הליכה לקיסריה" של חנה סנש

מנגן ושר: צפו בסרטון המיוחד שהכין זאב בילסקי לשכנתו כדי לעודד אותה

ראש העירייה והח"כ לשעבר הכין סרטון בו הוא שר ומנגן את שירה של חנה סנש הליכה לקיסריה ("אלי, אלי, שלא ייגמר לעולם"). הסרטון נשלח לשכנה של בילסקי כדי לעודד אותה

פורסם בתאריך: 16.11.20 12:35

סרטון של זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה והח"כ לשעבר, מנגן בגיטרה ושר את שירה של חנה סנש "הליכה לקיסריה", המוכר כ-"אלי, אלי, שלא ייגמר לעולם", הופץ בימים האחרונים בפייסבוק. בילסקי ששלח את הסרטון לשכנתו ד"ר ליאורה מאירי, כדי לעודד אותה והופתע מכך שהסרטון האישי זכה לפרסום ברשת.

"בשבוע שעבר השכנה שלי, ביקשה שאגיע לגינה שלה ואנגן לה כדי לעודד אותה", מספר בילסקי. "החלטתי לשלוח לה סרטון שלי מנגן ושר את השיר 'הליכה לקיסריה'. חשבתי שהשיר הזה מתאים לסיטואציה. בנוסף לכך בשבוע שעבר, לפני 76 שנה, הוצאה הצנחנית חנה סנש, שכתבה את השיר, להורג בהונגריה. זו הייתה מתנה אישית אבל אם זה יכול לשמח עוד כמה אנשים ולתת תקווה לקריירה חדשה אז למה לא?", הוא מסכם בחיוך.

הסרטון פורסם לראשונה בקבוצת הפייסבוק פורום תושבים ברעננה בניהולו של יוסי גולן.

ד"ר ליאורה מאירי, בוטנאית, שעבורה ניגן ושר בילסקי את השיר, אמרה לצומת השרון: "התרגשתי מאוד ביום חמישי כאשר שכני היקר מר זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה לשעבר אשר השתתפתי באופן פעיל במערכת הבחירות שלו, ראש הסוכנות היהודית לשעבר, ח"כ לשעבר וראש מטה הדיור לשעבר, שלח לי באופן אישי בוואטסאפ את התפילה 'אלי אלי' כאילו הוא שר אותו במיוחד בשבילי. הוא שר וניגן עבורי את שירה של חנה סנש 'הליכה לקיסריה' אשר אני בעצמי פרסמתי ב-17.7.20 שהוא יום הולדתה ה-99".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עומר ענתות

    מוכשר – אהבתי את הביצוע 🙂
    לא צמיד רואים הכל באדם פוליטי, אלא רק לאחר שפרש

    OMER ANATOT

  2. שאול

    ביילסקי היה ראש עיר המון זמן והעיר נראת כמו עיר ענייה בבנגלדש,כי ביילסקי לא עניין שום דבר מלבד הוא עצמו,
    עכשיו יש ראש עיר חדש, ראש עיר שאיכפת מהעיר והעיר סוף סוף נוצצת, היה עדיף לא לתת במה לביילסקי הזה כי הביא לעיר רק דברים רעים.

  3. שאול

    אחרי שהוא הזניח והרס את העיר והשאיר לראש החדש עיר הרוסה וצריך הרבה שנים בכדי לשקם אותה אז את מי הוא מעניין שהוא שא לשכנה שלו?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר