המקרר החברתי הראשון בכפר סבא. צילום באדיבות העירייה
המקרר החברתי הראשון בכפר סבא. צילום באדיבות העירייה

בעלי קפה מנדרין בפארק יפתח את המקרר הקהילתי הראשון של רעננה

גדעון שמואל פתח באחרונה את המקרר הקהילתי של כפר סבא. בקרוב יפתח עסק חדש במרכז רעננה ובסמוך לו יציב את המקרר הקהילתי של רעננה

פורסם בתאריך: 24.11.20 08:45

גדעון שמואל, בעלי קפה מנדרין בפארק רעננה, מתכוון לפתוח בתקופה הקרובה מקרר קהילתי ברעננה, בו יוכלו תושבים לתרום מוצרי מזון טריים כמו פירות, ירקות, לחמים ומאפים, וכן מוצרי מזון יבשים בתוקף, עבור משפחות נזקקות שיוכלו לבקר במקום ולקחת מוצרים שהן זקוקות להם. שמואל הוא תושב כפר סבא, ובימים האחרונים פתח בשיתוף עם עיריית כפר סבא את "המקרר הקהילתי של כפר סבא". המקרר הוצב מחוץ לחנות שלו 'גלידון' שבפינת הרחובות ויצמן והתחייה בכפר סבא.

שמואל מתכוון לפתוח בקרוב סניף של 'גלידון' במרכז רעננה, ובסמוך לחנות החדשה יציב מקרר דומה. הוא מסביר שהמקררים מוצבים גם להנצחת אמו גולדה שמואל ז"ל, שנפטרה השנה, וחמותו, אסתר יפרח ז"ל, שנפטרה בשנה שעברה, ש"התרומה והעזרה לקהילה היו חלק בלתי נפרד מהן".

הוא מציין לגבי המקרר ברעננה, שכבר לפני מספר חודשים הוצע לו לפתוח כזה בפארק. "מאחר וזה רחוק מידי לאנשים להגיע, חפשנו מקום שיהיה נגיש", הוא מסביר. "הייתי בקשר עם ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, שמיד הסכים ונתן את ברכתו ואמר שהעירייה תתמוך בכך. אך מאחר ולא מצאנו מקום מתאים זה עדיין לא יצא לפועל. בזמן הקרוב אני מתעד לפתוח במרכז העיר חנות 'גלידון' וברגע שהיא תפתח, אני אציב בכניסה גם את המקרר החברתי של רעננה. לצערי הרב, יש הרבה אנשים שידם אינה משגת והם צריכים עזרה, במיוחד בימים אלה. מי שמכיר אותי יודע שבמה שאפשר לעזור, אני תמיד עוזר ובכיף. המטרה היא עזרה הדדית תוך שיתוף תושבי העיר. מבחינתי הנתינה היא חלק מהחינוך שקיבלתי ואמשיך לתת כל עוד אני יכול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר