הקמפוס החדש של מיקרוסופט בהרצליה. צילום עמית גרון
הקמפוס החדש של מיקרוסופט בהרצליה. צילום עמית גרון

מגרשי ספורט וגינת כלבים: משרדי מיקרוסופט ברעננה נסגרו, העובדים עברו לקמפוס מפואר בהרצליה

עובדי החברה נכנסו אתמול לקמפוס החדש, שכולל גם שני בתי הקפה של השף חיים כהן וחדר יוגה. הקמפוס מאחד את משרדי משרדי המכירות והשיווק שפעלו עד עכשיו ברעננה ונסגרו, עם מרכז המחקר והפיתוח שפעלו בהרצליה

פורסם בתאריך: 23.11.20 11:58

עובדי חברת מיקרוסופט נכנסו אתמול (ראשון) לראשונה למשרדיה החדשים של החברה באזור התעשייה הרצליה פיתוח, משרדים שהם למעשה קמפוס ענק וחדשני המתפרס על פני שטח של 46 אלף מ"ר. בהודעת החברה נמסר שהקמפוס החדש יאחד את משרדי המכירות והשיווק של החברה שפעלו עד עכשיו ברעננה ונסגרו בשבועות האחרונים, עם מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט שפעלו בהרצליה. הקמפוס יכול להכיל עד 2,000 עובדים ובשלב זה יעבדו בו 20 אחוז מהם. היקף הפרויקט, שבנייתו החלה ב-2018 ונמשכה 16 חודשים, מוערך במאות מיליוני שקלים.

הקמפוס, שממוקם בין הרחובות אלן טיורינג ועדה לאבלייס, תוכנן על ידי ישר אדריכלים ונבנה על ידי חברת תדהר, ופנים הבניין עוצב על ידי ורד גינדי אדריכלים ועמי שמלצמן. בבניין יש חדרי משחק לעובדים, חדרי הנקה, מרפסות שניתן לעבוד בהן, מגרש כדורסל וכדורעף, חדר יוגה, חדר כושר בשטח 1,000 מ"ר, חדרי מוזיקה ואפילו גינת כלבים. קבוצת "Feed Your Mind" של השף חיים כהן וטעם וצבע אחראית להסעדת העובדים בשישה מתחמי האוכל ושני בתי הקפה שבמתחם. לרשות העובדים עומדים גם שירותי דואר, כביסה וחנויות נוחות, וכן אופניים רגילים או מתקפלים לטובת נסיעה הביתה ולעבודה, כולל חניית אופניים מיוחדת עם אפשרות הטענה חשמלית.

הקמפוס החדש של מיקרוסופט בהרצליה. צילום עמית גרון

בנוסף, בתכנון הבניין הושם דגש מיוחד על נגישות, והוא כולל חניות מונגשות, דלתות אוטומטיות בלובי הראשי, קבלה מונגשת שמתאימה לאוכלוסיות בגבהים שונים ולכיסאות גלגלים, שילוב פסי סימון ללקויי ראייה ומכשירים מגבירי שמע בעמדות השירות. לטובת העובדים יעמדו גם חדרי תפילה לדתות שונות וחדרי שירותים א-מגדריים לצד שירותי גברים ונשים.

המבנה החדש, מסרה החברה, הוא בניין המשרדים הראשון בישראל שזוכה לתקן LEED V4 GOLD פנים וחוץ, דירוג בינלאומי להסמכת מבנים כברי-קיימא וסביבתיים. יש בקמפוס גינה ושמונה דונם של שטחים פתוחים. "במתחם שולבו טכנולוגיות אקולוגיות ישראליות כמו WaterGen לייצור מים מהלחות באוויר, Wint עם 32 נקודות בדיקה ובקרה לזיהוי נזילות מים, Green-Wall המהווה פלטפורמת גידול צמחייה ו-enVerid – פטנט לפילטור אוויר הבניין שחוסך אנרגיה", מסרה מיקרוסופט. בקמפוס מותקנים גם כ-800 מ"ר של תאים פוטו-וולטאים שיספקו חשמל לבניין.

הקמפוס החדש של מיקרוסופט בהרצליה. צילום עמית גרון

"בקמפוס החדש יופעל הגראג', מעבדת חדשנות שמעודדת יצירתיות בתחומים של אבטחת מידע, מציאות רבודה ובינה מלאכותית. המעבדה כוללת מתחם הפתוח לכל עובדי החברה ובו ציוד טכנולוגי מתקדם, שמאפשר לעובדים ליצור אבי טיפוס למיזמים חדשים וליצירה טכנולוגית", נמסר בהודעת החברה, "בנוסף, הבניין יכיל מרכז הדגמות של מיקרוסופט, המאפשר ללקוחות ולשותפים לחוות ולהתרשם מהטכנולוגיות החדשניות ביותר". קרן ההשקעות הבינלאומית של מיקרוסופט, M12, תמוקם אף היא בקמפוס.

הקמפוס החדש של מיקרוסופט בהרצליה. צילום עמית גרון

"בנינו את המקום במחשבה הוליסטית על חווית העובדים, והוא נועד לענות על כל צורך שלהם במהלך יום העבודה. החל מתחבורה נוחה, דרך נגישות ושילוב אוכלוסיות מגוונות, ועד ל-wellbeing בתחום המזון, הבריאות והפנאי", אמרה מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, אמרה: "הקמפוס הינו מרכז טכנולוגי חדשני, שיאפשר לנו להציע ללקוחותינו ולשותפינו את הפתרונות הטובים והמתקדמים, שיובילו אותם להצלחה ועצמאות דיגיטלית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר