צילום אילוסטרציה אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.פי

אלוש: מדוע הארגון המקומי של נכי צה"ל לא מוזכר בפרסום על יום ההוקרה? העירייה: מדובר בטיוטה

יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה יתקיים השנה במתכונת שונה בשל המגבלות. חברים בארגון המקומי של נכי צה"ל נעלבו ממודעה שהופצה בקבוצות שונות ובעירייה מבהירים: זה אירוע ארצי, הפרסום שהופץ הינו טיוטה בלבד

פורסם בתאריך: 30.11.20 13:22

חבר המועצה אלי אלוש פנה אל ראש העירייה חיים ברוידא, והעלה בפניו כלפי אופן הצגת יום הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. אלוש אומר כי עשה זאת בעקבות פניות שקיבל מנכי צה"ל תושבי העיר. ביום ההוקרה שכותרתו "ניצחו את המוות", ומפיק ארגון זהות, ישתתפו חיילים שמפצעו בקרבות ויספרו את סיפורם האישי. אחד מחברי הארגון המקומי של נכי צה"ל אומר כי נעלב מכך שהארגון המקומי אינו מוזכר בפרסום לאירוע, בעירייה מסבירים שמדובר בטיוטה והפרסום הרישמי טרם הופץ. מדובר באירוע שצולם וישודר בפייסבוק של תרבות יהודית רעננה ב-3.12.

הפרסום של יום ההוקרה שהופץ בקבוצות שונות ברעננה והכעיס את חברי ארגון הנכים המקומים

הפרסום המלא של יום ההוקרה 

"הגיעו אלי פניות רבות של חבריי נכי צה"ל שמתרעמים על חוסר הרגישות וההתעלמות מהם", אומר חבר המועצה אלי אלוש, נכה צה"ל בעצמו. "מדובר במשהו לא הגיוני, שמארגנים אירוע ולא משנה באחריות מי, ללא נוכחות או שיתוף חברי הארגון ברעננה ומנהלי שלוחת רעננה. כנכה צה"ל וכחבר מועצת העיר רעננה, אני בוש ונכלם. מהפרסום זה נראה כאילו זה אירוע מקומי ולא ארצי ואין בו שום אזכור לארגון נכי צה"ל". אחד מחברי הארגון הוסיף: "מי שקורא את ההזמנה מבין שזה אירוע מקומי בחסות ראש העירייה ואנחנו מרגישים שאף אחד לא סופר אותנו. אף אחד לא עדכן אותנו שיש אירוע ארצי ומה חלקנו בכך, מה גם שברכה של חבר מועצה לקחו וברכה של נציג הנכים לא ויש כעס גדול בארגון".
מעיריית רעננה נמסר: "מדובר באירוע ארצי שמתקיים בשיתוף ארגון נכי צה"ל ולא בהפקה מקומית. האירוע לא צולם בעיר. נתבקשנו על ידי מארגני האירוע לשלוח ברכות מצולמות וכך עשינו. מאחר והשנה אין אפשרות לקיים אירוע עירוני כמו בשנים עברו בשל מגבלות הקורונה, אנחנו מקיימים יחד עם כל הארגונים בעיר, בשיתוף מחלקת נוער וצעירים בעירייה, פעילות מיוחדת של חלוקת עציצים ודברי הוקרה ליותר מ-700 איש עד הבית. פעילות זו נעשית בשיתוף פעולה עם ארגון נפגעי פעולת האיבה וארגון נכי צה"ל בעיר".

מארגון זהות: "יום ההוקרה השנתי לפצועי צה"ל שהופק השנה בעקבות מגיפת הקורונה דרך שידורים במדיה מבלי יכולת להזמין אנשים כקהל הינו ארוע ממלכתי המתואם עם ארגון נכי צה"ל. מיכה שוורץ נציג הארגון ונציגו של יו"ר הארגון עידן קליימן, לקח חלק בצוות ההיגוי של הפאנלים השונים, השתתף והנחה את הפאנל של פדויי השבי וחברים בארגון אף השתתפו בפאנלים אחרים כדוגמת אביגדור קהלני ודורון לוינסון. אכן, צריך לשמור את יום ההוקרה מחוץ למשחק הפוליטי ואנו גאים להוביל יום כ"כ ערכי וחשוב. בשנה הבאה אנו מקווים לחזור ולקיים את האירוע ברוב עם קהל משתתפים גדול"

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר