צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

צברתם חוב לתאגיד המים? הריבית תימחק והחוב ייפרס ל-36 תשלומים

רשות המים, באמצעות תאגידי המים המקומיים, החלה במבצע מיוחד לתשלום חובות. ליאת ליבוביץ', מנכ"לית מי רעננה, מעדכנת: "בנוסף לכך פנינו לשר המים וההשכלה הגבוהה, וכן לרשות המים, על מנת שיאפשרו לנו להוריד את תעריף המים לתושבים, בייחוד בתקופת הקורונה"

פורסם בתאריך: 15.12.20 15:08

תאגיד המים מיתב מי רעננה החל במבצע מחיקת ריביות והצמדה לצרכנים שיסדירו את החוב עד ה-31.3.21. זאת כחלק ממבצע של רשות המים הארצית, אשר הכריזה על מבצע לצרכנים אשר צברו חוב בגין חיובי המים והביוב. המבצע להסדרת החוב ללא הריבית תקף מה- 10.12.20 ועד ה-31.3.21 בלבד. בתקופה זו יהיה ניתן להסדיר מול תאגיד המים את החוב שנצבר עד לתאריך ה-30.11.20. במידה והצרכן יתחייב לפרוע את החוב, התאגיד יאפשר פריסה של קרן החוב על פני 36 חודשים ובמקרים חריגים, על פי שיקול הדעת של התאגיד, ניתן יהיה לפרוס את התשלומים גם מעבר לשלוש שנים. כדי לקבל את ההטבה ולהסדיר את החוב ללא הריבית, הצרכן יהיה חייב לעמוד בהסדר תשלומי החוב ולשלם עבור חיובי המים והביוב השוטפים. במידה והצרכן לא פרע שני תשלומים לפי הסדר התשלומים שנעשה עימו או שלא שילם את החשבון התקופתי השוטף, רשאי תאגיד המים לבטל את ההסדר, לרבות הויתור על הריביות והפרשי הצמדה.

ליאת ליבוביץ, מנכלית מי רעננה. צילום: רונן טופלברג

מליאת ליבוביץ, מנכ"לית תאגיד מי רעננה, נמסר: "בהמשך להכרזת רשות המים, פתחנו במבצע למחיקת הריבית וההצמדה על חובות העבר. מדובר בצעד נוסף אותו אנו עושים על מנת לסייע לתושבים. כך גם פנינו לשר המים וההשכלה הגבוהה, וכן לרשות המים, על מנת שיאפשרו לנו להוריד את תעריף המים לתושבים, בייחוד בתקופת הקורונה. במקביל אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח עבור התושבים, חידוש תשתיות והרחבת השירות. כל תושב המבקש לשלם את חובו מוזמן ליצור קשר באתר או במוקד השירות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר