סא"ל במיל' טל כהן. צילום דובר צה"ל

מילואים תחת קורונה: אות הצטיינות מיוחד לתושבת העיר, סא"ל במיל' טל כהן

סא"ל כהן קיבלה את אות ההצטיינות על שירותה במילואים במהלך משבר הקורונה. "העם שלנו יודע הכי טוב להיות ביחד ברגעי מצוקה", היא אומרת

פורסם בתאריך: 23.12.20 08:28

סא"ל במיל' טל כהן, תושבת רעננה, קיבלה אות הצטיינות מיוחד ממפקד פיקוד העורף, האלוף אורי גורדין, על שירותה במילואים במשבר הקורונה. במהלך הגל הראשון של התפרצות הקורונה, הייתה כהן אחראית על כל מרכז הלוגיסטיקה והמזון במחוז דרום ועם תחילת הגל השני, עברה לשרת במרכז הבידוד וההחלמה. כהן נמצאת במילואים מחודש מרץ השנה ובאזרחות היא עובדת באל על. "חברה מהלימודים שנמצאת במפקדת אלון כקצינת רפואה, סיפרה לי על התפקיד וגרמה לי להגיע לפיקוד העורף", מספרת סא"ל כהן, "במהלך הגל השני, החלנו לעבוד מול הרשויות והכנסנו למלונות ההחלמה כאלף אנשים ביום וזאת הייתה חוויה מיוחדת, עבודה מסביב לשעון. במהלך העבודה, הבנתי כמה חשוב לאנשים במערך הקורונה לדאוג לציבור וזה מראה לי כמה באמת העם שלנו יודע הכי טוב להיות ביחד ברגעי מצוקה".
יש מקרה מיוחד שאת זוכרת?
"באחד המקרים הייתה משפחה בת 15 נפשות לבד בביתם, שלא הייתה להם את היכולת להכין ארוחת שבת בזמן לפני כניסת השבת ומיד התחלנו לעזור. בצאת שבת הם סיפרו שהייתה להם ארוחת שבת שגם אם היו מספיקים להכין דברים לפני שבת לא הייתה להם ארוחה כמו זו שדאגנו שתהיה להם".
ומה את חושבת על ההצטיינות שקיבלת?
"בעיניי כולם ראויים להצטיינות, הצוות בחמ"ל נמצא איתי בכל מצב – באש ובמים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר