אליהו עטל ז"ל ואשתו זהבה

"צדיק, מושיעם של מאות מחרפת רעב". הלך לעולמו איש החסד הרענני אליהו עטל

עטל נפטר ממחלה בגיל 64. "בגשם, בקור, בשמש קופחת, הכיר אלי באחריות שעל כתפיו והוביל מנות מזון חם מטעם בית התבשיל למען מי שידם אינה משגת", כתב עליו ראש העירייה, חיים ברוידא

פורסם בתאריך: 11.1.21 13:14

אליהו (אלי) עטל, תושב רעננה, הלך לעולמו והוא בן 64 בלבד. בפוסט אשר העלה ראש העירייה חיים ברוידא הוא כתב שעטל ז"ל נולד במעברת כפר נחמן במושבה הקטנה רעננה והלילה נטמן באדמת רעננה. "איש צדיק. מושיעם של מאות תושבים מחרפת רעב. 30 שנה. בגשם, בקור, בשמש קופחת, הכיר אלי באחריות שעל כתפיו והוביל מנות מזון חם מטעם בית התבשיל למען מי שידם אינה משגת. תמיד נהג לומר: "לא משאירים אף אחד רעב", כתב ראש העיר וציין שמדובר באובדן גדול.

"הוא היה אדם טוב וזה אובדן מאוד גדול עבורי", אמרה היום לצומת השרון אשתו זהבה, לה היה נשוי במשך 39 שנים. "הוא תמיד דאג לי וברך אותי. הוא תמיד רצה שיהיה לי טוב ושלכולם מסביב יהיה טוב. לשכנים, לאנשים שהוא לא מכיר. הוא היה עובד בגשם, ברוח ובשמש. הוא היה איש צנוע והלב מסרב להאמין שהוא לא איתנו".

זהבה מספרת שלפני כשנה וחצי הוא חלה, והחל בטיפולי כימותרפיה, אבל בתקופה האחרונה המצב שלו הלך והתדרדר. "הוא לא אכל כלום ולא שתה ולקראת הסוף המצב שלו ממש החמיר. הוא היה איש טוב, שאהב את האנשים ואת העשייה ואני מתקשה להאמין שהוא איננו", היא אומרת בכאב.
תושבים רבים הגיבו על הפוסט וכתבו שמדובר באיש של חסד, אמונה ונתינה, שתמיד חייך לכולם. "מי שלא הכיר את אליהו עטל לא ראה איש טוב מלא נתינה וחסד לזולת, תהא מנוחתו בגן עדן אמן", נכתב באחד הפוסטים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר