נפצים. צילום טס שפלן
נפצים. צילום טס שפלן

מאז תחילת הסגר: צעירים מפוצצים בלילות חזיזים ונפצים ברחבי רעננה

תלונות רבות של תושבים שאומרים: "זה הפך להיות נוראי, שומעים את הפיצוצים בכל שעות היום ובעיקר בלילה. הילדים מתעוררים, הכלבים נובחים. אנחנו מתקשרים למוקד ולמשטרה, אבל עד שהם מגיעים הילדים כבר בורחים"

פורסם בתאריך: 13.1.21 16:40

פורים יגיע רק בעוד כחודש וחצי, אבל כבר עכשיו, ובמיוחד מאז תחילת הסגר, מתלוננים תושבים ברחבי רעננה על קולות חזקים של פיצוצי נפצים וחזיזים בלילות. . התושבים מדווחים על צעירים שמפוצצים את הנפצים והחזיזים, מתלוננים על רעש חזק, על ילדים שמתעוררים בבהלה ובחרדה באמצע הלילה, על פחד אצל בעלי חיים, ועוד. התלונות מגיעות מתושבים ברחובות רבים כמו הנשיאים, היובל, ששת הימים ועוד, ומשכונות לב הפארק, נווה זמר ושכונות נוספות.

"זה הפך להיות נוראי", מספרת אחת התושבות, "שומעים את הפיצוצים בכל שעות היום ובעיקר בלילה. הילדים מתעוררים, הכלבים נובחים. אנחנו מתקשרים למוקד ולמשטרה, אבל בסופו של דבר עד שהם מגיעים הילדים כבר בורחים. הפתרון זה להתמקם במקומות הבעייתיים בצורה סמויה ולתפוס אותם על חם". תושבת אחרת מוסיפה: "מה שעצוב הוא שכאשר אתה מעיר להם, הם מתחילים לקלל אותך, אין להם טיפת חינוך והתקופה הזו בבית והסגר לא מוסיפים. אולי אם המשטרה או העירייה יתחילו לתת להם קנסות, מישהו מההורים יתעורר ואולי הם יפסיקו עם הפיצוצים. זה ידוע שכל שנה לקראת פורים יש נפצים, אבל עכשיו התחיל מוקדם יותר, וזה גם חזיזים, זה נשמע כמו פיצוצים ובומים חזקים וגם אם אתה עם חלונות סגורים בבית, שומעים את זה. אני מכירה לפחות הלום קרב אחד שלא ישן כבר כמה לילות, בגלל שזה מחזיר אותו לימים שלו בלבנון".
מעיריית רעננה: "לצערנו אנו מתמודדים ברעננה, כמו בכל רחבי הארץ, עם תופעה מטרידה ומסוכנת, בה לקראת חג הפורים ילדים ובני נוער עושים שימוש אסור בנפצים. יחידת האכיפה של רעננה, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, מקיימים בימים אלה סיורים ומבצעי אכיפה רבים בכל רחבי העיר, ומטילים קנסות על בני הנוער והוריהם. כמו כמו כן, מתקיימת עבודה מודיעינית של המשטרה לאיתור הספקים ונקודות המכירה, וכן נעשה שימוש בטכנולוגיות לאיתור המשתמשים.
בנוסף, אנו פועלים באפיק הסברתי, על מנת ליידע הן את ההורים והן את הילדים על הסכנה הפיזית הגדולה הטמונה בנפצים, וכן על הבהלה הגדולה שרעש הנפצים גורם לתושבים ולבעלי החיים. אנו קוראים להורים לקחת אחריות ולוודא כי ילדיהם אינם לוקחים חלק בפעילות מסוכנת ומטרידה זו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר