הביצים שהושמדו. צילום רוני וילדר
הביצים שהושמדו. צילום רוני וילדר

תבניות עם ביצים מזוייפות נמצאו במכולות ברעננה

המחלקה הוטרינרית פתחה בחקירה כדי לבדוק מי שיווק את הביצים, שמקורן בשטחים, והטעה ככל הנראה את בעלי העסקים בעיר

פורסם בתאריך: 15.8.17 16:24

המחלקה הוטרינרית של רעננה וכפר סבא, בשיתוף עם אגף הפיקוח של המועצה לענף הלול, תפסה היום (שלישי) עשרות תבניות ביצים שהוברחו מהשטחים אצל שישה עסקים בתחומי שתי הערים. ברעננה נמאו ביצים כאלה בשני בתי עסק. בעיר השכנה, כפר סבא, נמצאו תבניות ביצים כאלו בארבעה בתי עסק, יש לציין כי מדובר בעסקים קטנים שבהם נמצאו הביצים, במכולות בעלות רשיון עסק ולא במרכולים.

רוני וילדר, הוטרינר העירוני של שתי הערים: "יש תופעה כלל ארצית של ביצים מזויפות, ביצים שהוברחו מהשטחים. החלטנו שאנחנו צריכים לבדוק מה המצב בכפר סבא וברעננה ולכן תיאמתי את הפעילות הזו עם המועצה לענף הלול. ערכנו ביקורות בעשרות עסקים ברחבי שתי הערים, ותבניות הביצים המזויפות שמצאנו נמצאו כלא ראויות למאכל אדם והושמדו. המחלקה הוטרינרית תמשיך לקראת החגים לבצע פעולות אכיפה מוגברות בנושא של בשר, ביצים ומוצרים מהחי שהוברחו מהשטחים לארץ".

וילדר, מדגיש כי ככל הנראה בעלי העסקים הוטעו על ידי ספקי הביצים ששיווקו להם את הביצים המזוייפות. "אנחנו בשלבי חקירה כדי לבדוק מי הטעה את בעלי העסקים. כנראה שמדובר בעסקים שמשווק הביצים 'הפיל' אותם",

ביצים מזויפות הן ביצים שהוברחו מהשטחים ושמוטבעות עליהן חותמות מזויפות שמראות כביכול שהן נבדקו בארץ. ביצים אלו אינן מפוקחות ולכן יש בהן חשש ממשי לבריאות הציבור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר