גמ"ח נסיכות השם ברעננה

ניפגש בשמחות: גמ"ח חדש של ביגוד לאירועים נפתח ברעננה

את גמ"ח "נסיכות השם" מפעילות 11 נשים שרובן עלו בשנים האחרונות מצרפת, ומציעות שמלות, נעלים, אקססוריז ועוד. בנוסף הן משתפות פעולה עם מאפרת ומעצב שיער שיסייעו ללא תשלום

פורסם בתאריך: 26.1.21 08:09

בימים אלה הוקם גמ"ח חדש ברעננה, "נסיכות השם", ברחוב אחוזה 98. את הגמ"ח מפעילה קבוצה של כ-11 נשים אשר ביקשו לתרום למשפחות בעיר. "המקום נפתח לפני כחודש", מספרת לורין ברוס, אחת המתנדבות במקום, "החלטנו לפתוח את המקום, כי רצינו לעזור וליצור מקום שימלא אותנו ואשר יתרום לקהילה".

היא מציינת שהמקום מיועד לנשים ומשפחות שאין להן אפשרות כספית וצריכים ביגוד לאירועים ושמחות. "יש במקום שמלות, נעלים, כיסוי ראש לאירועים וכן יצרנו קשר עם מספר אנשי מקצוע כמו מאפרת ומעצב שיער והכל ללא תשלום", היא מציינת.

גמ"ח נסיכות השם ברעננה

מרבית המתנדבות בעמותה עלו לפני מספר שנים מצרפת והמקום נפתח הודות לשיתוף פעולה עם הרב דוד פינטו שנתן להם את המקום ועזר להם להקים את הגמ"ח. "אנחנו אומנם עכשיו בתקופת קורונה ואין כמעט אירועים, אבל אנחנו מאוד מקוות לחזור לשגרה במהרה וכך נוכל לעזור ולסייע למשפחות ביום הכי שמח שלהן", אומרת לורין. היא מוסיפה שתרומות של שמלות כלה ושמלות לאירועים, נעלים ואקססוריז במצב טוב, יתקבלו בברכה.

רשימת המתנדבות: שרה אסולן, לורין ברוס, אמנדין אלימי, מרים פינטו, אסתר אהות, גבריאל בוכרה, לורה טויטו, אודרי אגג, דבורה טויטו, סנטייה טויל ולורה דדי.

לתרומות ניתן לפנות ללורין – 0537081173, אמנדין – 0537080421 ואודריי – 0537088754.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר