מרוץ רעננה
מרוץ רעננה צילום ארכיון עיריית רעננה

במרוץ רעננה השנה תרוצו לבד. תושבים לא מבינים מדוע העירייה גובה תשלום

התושבים ירוצו במקביל כל אחד במקצה שיבחר בסמוך לביתו ויירשמו באפליקציה ייעודית. העירייה גובה 25 שקלים ותושבים אומרים: "זה ממש לא לעניין". העירייה: "עלות ההשתתפות סמלית"

פורסם בתאריך: 31.1.21 13:16

עיריית רעננה פרסמה בימים האחרונים פרטים על מרוץ רעננה שיתקיים השנה בפורמט שונה לחלוטין בשל הקורונה. המרוץ יתקיים תחת המגבלות ביום שישי ה- 12.2.21 בין השעות 07:00-10:00. כל המשתתפים ירוצו במקביל כל אחד באיזור שסמוך לביתו, בטווח השעות שנקבע במקצים של 3, 5 ו- 10 ק"מ. בעירייה ציינו כי הריצה היא אישית/משפחתית. כל משתתף יוכל להיכנס לאפליקציה ייעודית ובאמצעותה ניתן למדוד את הזמנים ביום האירוע ובסיום הריצה לשתף תמונת סלפי. כל משתתף שיירשם, יקבל חולצת דרייפיט בצבע צהוב זוהר הכוללת את לוגו המרוץ, אותה ניתן לקבל במספר מוקדים בעיר.

מרוץ דיגיטלי רעננה

לאור הפורמט של המרוץ השנה, שהוא אישי, תהו תושבים אשר פנו למערכת מדוע צריך לשלם סכום של 25 שקלים. "לא כל כך מובן מדוע צריך לשלם כסף עבור מרוץ שהוא דיגיטלי ועצמאי", אומר אחד התושבים, "האם הם גובים כסף עבור החולצה? כי אני לא באמת צריך את החולצה שלהם ויכול לרוץ עם חולצה צהובה. השאלה האם זה ניתן והאם אני אוכל להיכנס לאפליקציה, גם אם לא שלמתי, גביית התשלום היא ממש לא לעניין ומיותרת". תושבת אחרת מוסיפה: "לא מובן למה בימים כאלה שכולם נמצאים בבית ואירועים עירוניים רבים כל כך לא יתקיימו, גובים תשלום עבור המרוץ הזה? מובן לי שמי שרוצה חולצה צריך לשלם, אבל אם אני רצה עם המשפחה, מדוע אנחנו צריכים לשלם, נראה לי לא ממש לעניין".
תגובת עיריית רעננה: "עיריית רעננה מארגנת את המירוץ הדיגיטלי על מנת לתת מענה קהילתי ספורטיבי לתושבי העיר, גם בתקופה זו בה לא ניתן לבצע מירוץ במתכונתו הרגילה. עלות ההשתתפות במרוץ הינה סמלית בלבד ועומדת ע"ס 25 שקלים ומיועדת לעלויות כגון: כוח אדם שיהיה פרוס בעיר, חולצה אשר ניתנת לכל משתתף, עלות האפליקציה הייחודית, ביטוח ועלויות נוספות. העלות הינה כאמור סמלית בלבד, לעומת ערים אחרות אשר גובות עבור מירוץ דומה פי 3 או 4 מסכום זה. מי שלא נרשם לא יוכל להשתמש באפליקציה, אך כמובן שאנו מעודדים את כל התושבים לרוץ בזמן שיבחרו בכדי לשמור על אורח חיים בריא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רות שפירא

    התגובות קטנוניות. 25 זה מחיר סמלי. עבור 10 ק"מ במרתון תא רצו יותר מ 100 שח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר