משמאל לימין: כפיר בן עמי, טל ליטני זיידה - יו"ר ועד הורי הגנים, דביר סקעת מנכ״ל קרן רועי לא אחסר, משה חסן יור העמותה, מורן קב ואלה שיין - מתנדבות בעמותה

תלושים, משלוחי מנות ותחפושות: בקרן רועי לא אחסר מסכמים בסיפוק את פורים

העמותה העניקה במהלך החג תלושי מזון בסך כולל של אלפי שקלים למשפחות נזקקות, מכרה תחפושות חדשות במחיר סמלי, וחילקה כ-200 משלוחי מנות לילדי החינוך המיוחד

פורסם בתאריך: 1.3.21 08:32

בקרן רועי לא אחסר מסכמים בסיפוק את הפעילות שביצעו במהלך ימי פורים שתכליתה תרומה לקהילה. העמותה חילקה במהלך החג תלושי מזון בסך כולל של אלפי שקלים למשפחות נזקקות, במסגרת פרויקט 'מתנות לאביונים'. המשפחות קיבלו תלושים שערכם נע בין 250-500 שקלים על מנת שיוכלו לרכוש מוצרים לחג וליהנות כמו כולם. לצד זה, גם השנה קיימה הקרן את פרויקט 'תחפושוק' בשיתוף אגף הנוער והצעירים של עיריית רעננה ובו לצד תחפושות משומשות אשר תרמו תושבי העיר, נמכרו גם תחפושות חדשות במחיר סמלי שנע בין 20-30 שקלים לתחפושת, כולל אביזרים. התחפושות החדשות נתרמו על ידי בעלי עסקים מקומיים ותושבים נדיבים.

התחפושוק

מימין שולי אבידור ועפרה לייכטנטריט – מאגף הרווחה בעיריית רעננה

בנוסף, השנה בהובלת אגף הרווחה בעירייה חולקו תחפושות חדשות למשפחות שידן אינה משגת, לאור התקופה ואיסור ההתקהלות, כל משפחה קיבלה קטלוג ויכלה לבחור מתוכו את התחפושות, אשר הגיעו ישירות אליה הביתה. פרויקט נוסף הוא 'נותנים מלב אל לב', שהתקיים בשיתוף כיתות נחשון י"א מתיכון אוסטרובסקי, במהלכו העניקו התלמידים משלוחי מנות למנקי הרחובות ברעננה. לתלמידים המחלקים הצטרפו גם ראש העירייה חיים ברוידא, מנהל אגף חזות העיר ערן רובין ומנהלת אגף החינוך רויטל שפירא. ולבסוף, בחרה השנה הקרן להתמקד בחג בילדי החינוך המיוחד וחילקה למעלה מ- 200 משלוחי מנות לכל ילדי הגנים של החינוך המיוחד.
דביר סקעת, מנכ"ל הקרן, אמר "קרן רועי לא אחסר חרטה על דגלה לתת הזדמנות שווה לכל ילד וילדה ולאור משפט זה אנו פועלים. בפורים האחרון סייענו למאות ילדים ואנשים על מנת ששמחת החג תמלא את ביתם ששון ויקר. אני מודה לכל השותפים לדרך ומברך את כולנו שתמיד נהיה מן הנותנים – ובשמחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר