מפוקח המין יהודה עובדיה צילום פרטי

מפוקח המין שבתמונה חשוד שפגע בילדות צעירות. עכשיו אביהן של הילדות מדבר על הכל

הוארך מעצרו של יהודה עובדיה (בתמונה), מפוקח מין מרעננה אשר חשוד במעשים מגונים בילדות צעירות בהר הזבל כאשר הרכיב אותן על סוסו. אביהן של שתיים מהילדות, אשר סייע לתפיסתו של עובדיה, מספר על ההתמודדות המשפחתית עם מה שקרה

פורסם בתאריך: 3.3.21 12:49

מעצרו של מפוקח המין מרעננה, יהודה עובדיה, שחשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות בעת שהרכיב אותן על סוס באזור הר הזבל ביום שבת ה-20.2.21, הוארך היום (רביעי) בבית המשפט השלום בפתח תקוה עד ליום ראשון ה-7.3. זאת לצורך הגשת כתב אישום. על פי החשד, עובדיה בן ה-36 הציע למספר קטינות סיבוב רכיבה על הסוס. זאת על אף האיסור שהוטל עליו על ידי בית המשפט להיות בקרבת קטינים.
על פי החשד, במהלך ה"סיבוב" נגע החשוד בקטינות באופן מיני. לאחר שההורים התלוננו, איתרה המשטרה את החשוד ועצרה אותו לחקירה. "מדובר בעבריין מין שיש לו הרשעות קודמות וכל פעם הוא משנה את השם", מספר בכאב, אב לשתי בנות, בגילאי 4 ו-6 אותן הרכיב עובדיה על הסוס ובהן ביצע על פי החשד מעשים מגונים. האב פועל בימים אלה, על מנת לנסות ולאתר עוד משפחות אשר היו בשבת בהר הזבל ואשר נענו להזמנתו ועלו איתו על הסוס.
"הגענו להר הזבל בשבת בסביבות השעה 13:00", מתאר האב את מה שקרה. "המקרה עצמו התרחש לקראת השעה 14:15. הוא רכב על הסוס באזור ההר ואמר שלסוס קוראים סוכר, כי הוא מתוק וחמוד. כשהיינו בדרך חזרה לשביל הוא הציע לבת הגדולה שלי בת השש, שהייתה איתי, לעלות לרכב על הסוס. הוא עשה איתה סיבוב של כעשרה מטרים מול העיניים שלנו ואז נכנס איתה לתוך הפרדס כשאנחנו רואים רק את הגב. זו רכיבה של כ-50 מטרים. אחר כך היא ירדה והבת בת הארבע עלתה לסיבוב. כשהלכנו לכיוון הרכב, הבת הגדולה שלי ביקשה לספר לאמא שלה משהו בסוד, אבל רק לה שאבא לא ישמע. היא אמרה לה שהאיש נגע בה והראתה לה שהוא הכניס את היד שלו למכנסיים שלה. ואז גם הבת הקטנה אמרה שהוא נגע בה והראתה איך הוא לחץ לה על הבגדים. באותו רגע ששמעתי על כך, התחלתי לרוץ בחזרה לכיוון ההר, על מנת לחפש אותו. חשבתי על רעיון מקורי. ידעתי שאם אני אגיד לו משהו, הוא יכחיש או יעלם ולכן אמרתי לו שאני רוצה להביא את הילדה שלי לשיעור רכיבה ולקחתי ממנו את הפרטים".

יהודה עובדיה צילום פרטי

בזמן הזה, המשפחה שהייתה ברכב כבר התקשרה למשטרה. "כשדיברתי איתו, ראיתי שהוא היה עם עוד שלוש ילדות קטנות בנות עשר או 11. מצאתי את האבא וסיפרתי לו על המקרה, האב דיבר עם הבנות, שאמרו לו שהוא אחז להן באיבר המין". בהמשך האב וגיסו שהיה איתו במקום ניסו לאתר את הבנות הנוספות שרכבו עם עובדיה וכולן סיפרו את אותו הדבר, שהוא נגע והטריד אותן. "בסך הכל הצלחנו לאסוף שש עדויות", מסביר האב שמציין שהמשטרה הגיעה למקום יחסית די מהר ועצרה אותו.
איך הבנות?
"הבנות שלי בסדר, הן יחסית צעירות אז אולי בגלל זה. בגיל הזה זה יותר טראומתי להורים. ישר כשזה קרה יצרתי קשר עם פסיכולוגית והתחלנו את התהליך הטיפולי. נתנו להן להבין שהן הגיבורות וחיזקנו אותן, הדגשנו שהוא לא בסדר. הבנות שמעו כבר בעבר בעיקר מהגננות על הגוף הפרטי שלהן והאיברים הפרטיים וזה שהבת סיפרה ישר, זה נטו החינוך הזה".
ואשתך?
"אשתי מפורקת לגמרי. היא בחרדות, היא לא אוכלת, לא ישנה ובאמצע הלילה והלכת לראות שהדלת נעולה. אני ישן בסלון על מנת להיות ליד הדלת ומתעורר כל הזמן כשהיא קמה. היא לא נכנסת לשירותים ולמקלחת כשאני לא בבית ואני לא יוצא אם זה לא משהו שהוא הכרחי. היא לא יכולה להיות במצב שהילדות רחוקות ממנה יותר מחמישה מטרים והיא נמצאת בטיפול. אני מאז המקרה מתפעל חמ"ל, דואג למעורבות והמטרה שלי זה להגיע לכמה שיותר בנות שנפגעו ממנו. יש ילדות שמתביישות ולא מספרות להורים או הורים שלא אומרים כלום מהבושה והם חייבים להבין שהם לא אשמים. מדובר בעבריין מין שמשנה את שמו כל תקופה. היום הוא נקרא יהודה עובדיה והשם המקורי שלו הוא אודי שגדרי והוא עבריין מורשע שאסור לו להסתובב ברחובות ולהיות ליד ילדים".
עורך הדין רועי לנג, אשר מייצג את יהודה עובדיה, ציין: "מעצרו של החשוד, הוארך עד ליום ראשון ה-7.3 לצורך הגשת כתב אישום, נבחן את כתב האישום כאשר הוא יוגש ונגיב בהתאם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר