רכב של יחידת האכיפה העירונית צילום דוברות העירייה

צוות של יחידת האכיפה העירונית נקרא לאירוע נפצים ולכד גנבי אופניים חשמליים

במהלך טיפול באירוע של הפרת סדר במזרח העיר, הבחינו אנשי הצוות בשני בגירים מנסים לגנוב את האופניים. השניים, שוהים בלתי חוקיים, נלכדו לאחר מרדף

פורסם בתאריך: 4.3.21 08:12

יחידת האכיפה העירונית סיכלה גניבת אופניים חשמליים על ידי שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים. האירוע התרחש במהלך סריקה שביצעו צוותי יחידת האכיפה במזרח העיר, בעקבות קריאה שהתקבלה על הפרת הסדר הציבורי על ידי בני נוער שהשתמשו בנפצים. צוותי האכיפה, שנקראו לסריקה במזרח העיר בעקבות שימוש בני נוער בנפצים, התריעו בפני בני הנוער על מעשיהם, וכן זימנו את הוריהם להמשך הטיפול בנושא. במהלך האירוע, הבחינו אנשי הצוות, בשני בגירים מנסים לגנוב אופניים חשמליים, וביצעו מרדף אחריהם ברחבי העיר. המרדף, שבוצע בסיוע צוות נוסף של היחידה שנקרא לתגבור, הוביל למעצר החשודים, תושבי השטחים ששהו בעיר באופן לא חוקי בארץ, והוגש כנגדם כתב אישום.

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "יחידת האכיפה העירונית וצוותיה המיומנים, עושים עבודת קודש בשמירה על ביטחון התושבים ועל איכות החיים ברעננה, בעבודה מאומצת, לילות כימים, במלוא המקצועיות והמסירות".

יחידת האכיפה העירונית (שיטור עירוני), פועלת בעיר רעננה מאז 2016, ומונה 28 אנשי צוות בהם שוטרים ופקחים מסייעים עירוניים. היחידה נועדה להוות גורם משמעותי בשמירה על ביטחונם האישי של תושבי העיר, ובמניעת הפרות הסדר הציבורי בפעילות אכיפה רציפה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר