מירב מאיר צילום פרטי

צבי נדב פרש ממועצת העיר, מירב מאיר נכנסה במקומו

נדב הסביר: "אני בן 83 ואני לא רוצה לפרוש בגלל מחלה או ירידה בתפקוד, אלא כשאני בסדר ומסוגל לעשות דברים אחרים". מאיר: "זה כבוד עבורי להיכנס לנעליו הגדולות של צבי וזה מלווה בחשש גדול"

פורסם בתאריך: 12.4.21 09:03

חבר מועצת העיר רעננה, צבי נדב רוסלר מסיעת מרצ, הודיע בימים אלה על פרישתו ממועצת העיר. תחליף אותו מירב מאיר. נדב בן ה-83 נולד באנטוורפן בבלגיה ובשנת 1970 עבר עם משפחתו לרעננה מקיבוץ נחשונים. למועצת העיר הוא הצטרף לפני כ-12 שנים. קודם לכן היה יו"ר סניף מפ"ם ברעננה, יו"ר סניף מרצ, וכן היה חבר והתנדב בגופים רבים ביניהם העמותה לחתולי רעננה, פורום אומני רעננה, ועוד. "החלטתי לפרוש בחצי הקדנציה הזו, יש פה שילוב של כמה דברים", הוא מסביר, "דבר ראשון צריך לתת לצעירים להיכנס לעבודה, להתנסות במועצת העיר ואם אפנה למירב את חצי הקדנציה שנותרה, היא תוכל לצבור ניסיון לקראת הבחירות הבאות ותהיה מועמדת יותר ראויה. אני בן 83 ואני לא רוצה לפרוש בגלל מחלה או ירידה בתפקוד, אלא אני רוצה לפרוש כשאני בסדר ומסוגל לעשות דברים אחרים, לפרוש מרצוני, בזמן שאני בוחר", הוא אומר. "זה לא קל להיגמל מהחיים הפוליטיים. בדיוק כשפרשתי, שמעתי שניר קריסטל התפטר ואני כבר מפספס אקשן מעניין", הוא מוסיף בחיוך. "אני לא חושב שבגילי זה נכון להמשיך. אני יו"ר ארגון אומני רעננה וזה פול טיים ג'וב ואני מקווה שתהיה לי מספיק שלווה לצייר יותר ולעשות דברים נוספים".

צבי נדב רוסלר

צבי נדב רוסלר

כאמור מי שתחליף אותו היא מירב מאיר, בת 48, גרושה ואמא לשני ילדים, שבעברה היתה מנכ"לית איגוד סיסטיק פיברוזיס והיום עוסקת ביעוץ אסטרטגי ובפעילות חברתית. "זה כבוד עבורי להיכנס לנעליו הגדולות של צבי וזה מלווה בחשש גדול", אומרת מאיר, "צבי בנאדם משכמו ומעלה ומאוד מיוחד. הוא פורש אחרי עשרות שנים של עשייה למען רעננה ואני בטוחה שהעשייה שלו לא תיפסק".
מאיר פעילה שנים במרצ. היא מסבירה שהחלטה לקפוץ למים התקבלה בעידודה של רונית וינטראוב, יו"ר הסיעה. "סיעת מרצ רעננה היא החיבור הטבעי עבורי בגלל הערכים בהם היא דוגלת", היא אומרת. "אני חושבת שיש הרבה בעשייה הציבורית ויש המון דברים שאשמח לקדם בעיר. מה שבער בי וגרם לי להחליט היה נושא החינוך. הרגשתי שאין בעיר מענה לילדים עם הפרעות קשב ולקויות למידה במסגרות הרגילות ואין מסגרות אחרות שיתאימו להם ולצערי ילדי רעננה נשארים קרחים. לזה מצטרפים דברים וערכים שחשוב לי לקדם, אם זה קידום נשים, חופש, שוויון ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר