פעילות נוער בריכה. צילום עיריית רעננה
פעילות נוער בריכה. צילום עיריית רעננה

ל"ג בעומר ברעננה: רחצה לילית, מזרקות ותמריץ כספי במקום מדורות

הבריכה העירונית תיפתח ללא עלות ובמגרשי הספורטק יפעלו גם המזרקות. העירייה תיתן מענקים כספיים למוסדות חינוך עבור פעילויות אלטרנטיביות

פורסם בתאריך: 22.4.21 08:01

ערב ל"ג בעומר יחול השנה השנה ביום חמישי ה-29 באפריל. אם בשנים קודמות ראינו כבר מספר ימים לפני החג מדורות בעיר של ילדי הגנים והשכבות הצעירות, בשנים האחרונות זה משתנה. בשנה שעברה לאור הקורונה, מרבית הגנים ובתי הספר ויתרו על החגיגות וגם השנה, המגמה היא לשינוי קונספט וצמצום מדורות לאור הנזק הסביבתי.
גם בעיריית רעננה החליטו השנה לחגוג את ל"ג בעומר ללא מדורות. מדובר ביוזמה שהחלה לפני מספר שנים על ידי הנהגת ההורים לצמצם משמעותית את כמות וגודל המדורות. השנה הודיעה העירייה שהיא תקיים פעילויות אלטרנטיביות שאינן פוגעות באוויר ובסביבה. במהלך החג תפתח העירייה את הבריכה העירונית לבני הנוער ותקיים עבורם פעילויות מגוונות ללא עלות עד 2:00 בלילה. כמו כן תפתח העירייה את כלל מגרשי הספורטק ותפעיל במקום גם את מזרקות המים להנאת הילדים עד חצות. בעירייה מציינים שהם פועלים בימים אלה לגיבוש פעילויות מהנות נוספות לחגיגות ל"ג בעומר עבור תושבי העיר. בנוסף, כמו שהיה בשנים עבורו, מוסדות חינוך שלא יעשו מדורה יקבלו סכום כסף לפעילות: בתי הספר היסודיים והעל יסודיים יקבלו 1,000 שקלים לכל בית הספר עבור פעילות חלופית למדורות, גני הילדים יקבלו 250 שקלים לכל גן עבור פעילות חלופית, תנועות הנוער יקבלו 1,000 שקלים לכל תנועה (עד 10 תנועות).
טרם התקבלה תשובה לשאלה האם יש רשימה של שטחים בהם ניתן יהיה להדליק מדורות, למי שבכל זאת ירצה לעשות זאת.

ראש העירייה חיים ברוידא פנה אל התושבים ואמר: "אני פונה לכל התושבים, ולהורים בפרט, להימנע מהדלקת מדורות בחג, וליהנות מפעולות אלטרנטיביות מהנות ומגבשות, למען כדור הארץ ולמען איכות חיינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר