עדי רייך הלוי. קרדיט: פרטי
עדי רייך הלוי. קרדיט: פרטי

עזיבה נוספת בעירייה: ראש מנהלת העסקים, עדי רייך הלוי

רייך הלוי כיהנה בתפקידה קצת פחות משנתיים. באחרונה הודיע מהנדס העיר פרץ אוסנברג על יציאה מוקדמת לגמלאות

פורסם בתאריך: 26.4.21 08:26

פחות משנתיים לאחר תחילת עבודתה, הודיעה ראש מנהלת העסקים בעירייה עדי רייך הלוי, על סיום עבודתה בעיריית רעננה. רייך הלוי החלה את תפקידה במאי 2019 והחליפה את רואי דינוביץ שסיים את תפקידו לאחר שבע שנים בתפקיד. היא בעלת M.A בסטטיסטיקה ומתמטיקה מאוניברסיטת חיפה, בעלת ניסיון רב שנים כמנהלת פרויקטים בעולם הפיתוח העסקי בתחום טכנולוגיה והמדע, ובעלת רקע וניסיון בעבודה עם רשויות, עסקים, חברות משרדים ממשלתיים קרנות ועמותות. בין תפקידיה הקודמים שימשה רייך הלוי כמנהלת אזור מרכז בפרויקטים טכנולוגיים יזמיים וחינוכיים בהתאחדות התעשיינים, וקודם לכן כמנהלת תוכן ושותפויות עם רשויות ועסקים בקרן טראמפ וכמנהלת אזור תכניות חינוכיות בקרן רש"י.
כמנהלת מנהלת העסקים בעירייה, הייתה אחראית רייך-הלוי על ניהול והובלת מנהלת העסקים ומערך העסקים העירוני, עידוד וקידום המסחר בעיר ומינוף העסקים המקומיים, פיתוח וקידום יוזמות והובלת מיזמים חוצי ארגון, יצירת שיתופי פעולה ומיזמים חדשים בעיר ועוד. עדי רייך הלוי מסרה: "אני מלאה בתודה והערכה לראש העיר על ההזדמנות והגיבוי המלא בקידום נושא העסקים בעיר. הנושא יקר לליבו ולאורך כל תקופתי בעירייה ראיתי את התחום מתפתח וגדל. כעת, אני חוזרת לעסוק בתחום האנליטי והמתמטי הקרוב לליבי".
מעיריית רעננה נמסר: "אנו מודים לרייך הלוי על תרומתה בכל תחומי העשייה בעיר, ועל שירות ציבורי מסור ומשמעותי בתפקידה בעירייה. אנו מאחלים לה הצלחה רבה עם צאתה לדרך חדשה. תחום העסקים, החדשנות והיזמות הוא תחום חשוב ומתפתח בעיר, ועם החזרה לשגרה לאחר תקופת הקורונה אנו נהיה עדים לתהליכים חשובים וגדולים עבור בעלי העסקים בעיר; שדרוג חזיתות עסקים, כניסה ליישום תכנית אב לשדרוג אחוזה שתכלול שדרוג מתחמי מסחר, שיקום מדרכות ועוד".
כידוע, בשלוש השנים האחרונות עזבו את העירייה לא מעט בעלי תפקידים, בהם מנהלת אגף החינוך, ראש מינהלת העסקים, מנכ"לית העירייה, מנהלת אגף משאבי אנוש, ראש מינהל הנדסה, ראש אגף חזות העיר, ראש אגף המחשוב, ראש האגף לשירותים חברתיים, דוברת העירייה, שתי אדריכליות עיר ועוד. בשבוע שעבר הודיע מהנדס העיר, פרץ אוסנברג, שכיהן בתפקידו כ-13 שנה, על יציאה מוקדמת לגמלאות.
לצד זה היו גם חברי מועצה שעזבו את הקואליציה: יקי ודמני פרש מהמועצה בדצמבר 2020, סגן ראש העירייה מיכאל רייזמן התפטר ופרש מהקואליציה בחודש דצמבר, במרץ 20 עברה לאופוזיציה מספר שלוש ברשימתו של ברוידא, אנה פוזמנטיר, והחודש התפטר מתפקידו סגן וממלא מקום ראש העירייה בשכר, ניר קריסטל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ציוני ותיק

    ההתפטרויות הרבות של בכירים בעירית רעננה צריכים להטריד את כל התושבים..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר