יריב דרזון ז"ל

"הוא היה איש של חסד" | הרוקח יריב דרזון נהרג בשריפה שפרצה בביתו

"הוא היה בחור זהב, הוא תרם רבות לתושבים שידם לא הייתה משגת", מספר הפעיל החברתי חיים מזרחי שהכיר את דרזון ז"ל, "ביום שישי הוא היה בבית מרקחת ויצא לי לראות אותו מרחוק. זה מאוד כואב"

פורסם בתאריך: 3.5.21 13:42

טרגדיה: יריב דרזון, בעל בתי המרקחת אחוזה ודורון ברעננה וחברת פארמזון רוקחות, תושב הרצליה, מת במוצאי שבת בנסיבות טראגיות בשריפה שפרצה בחצר ביתו ברחוב שלונסקי בהרצליה. מותו היכה בתדהמה את חבריו ואת הלקוחות שהתקשו לקבל את מותו של האיש האהוב על כולם. בדף הפייסבוק של בית המרקחת פורסמה הודעה על מותו, והלקוחות הרבים סיפרו על אדם שתמיד חייך ועזר, איש יקר שהלך בטרם עת, וכתבו שמדובר באבידה גדולה.

"יריב היה איש מיוחד במינו", מספרת אחת מהלקוחות שלו, "הוא תמיד עזר ותמך, סייע כספית למי שלא הייתה לו אפשרות ועצוב לנו מאוד שהוא כבר לא איתנו". לקוח אחר אמר: "הוא היה איש של חסד, תמיד תרם ונתן, גם שירות מדהים עם חיוך וגם סייע כלכלית למי שהיה צריך, זה מאוד עצוב וחבל על איש כל כך טוב".

מי שהכיר אותו מקרוב הוא הפעיל החברתי חיים מזרחי, שביום שישי האחרון היה בבית המרקחת וראה אותו במקום. "הוא היה בחור זהב, הוא תרם רבות לתושבים שידם לא הייתה משגת, שלא ירגישו מחסור ותמיד בסתר בלי שאף אחד מסביב ידע", אומר מזרחי בכאב. "הוא היה בחור חייכן, רגיש ונשמה טובה ומאוד הופתעתי ממותו. ביום שישי הוא היה בבית מרקחת ויצא לי לראות אותו מרחוק. זה מאוד כואב, קשה וזה ממש עצוב".
יריב ז"ל, השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו התקיימה ביום ראשון בבית העלמין בהרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר