מתנדבי סיירת התיקונים משפצים את המקלט

מקלט באפילה: מתנדבי סיירת התיקונים שיפצו מקלט שמשמש ארבעה בניינים

בסיירת התיקונים מספרים על מקלטים שלדיירים אין יכולת לתחזק אותם ונותרו ללא מקום ללכת אליו באזעקות. אחד המקלטים האלה שופץ אתמול, ויש נוספים

פורסם בתאריך: 13.5.21 09:44

לנוכח המצב הביטחוני וירי הרקטות לאזור המרכז והשרון, תושבים רבים נאלצים להשתמש במקלטים המשותפים. הבעיה היא שלא כל המקלטים, במיוחד בשכונות הוותיקות, כשירים לשימוש ותושבים רבים סיפרו על מקלטים לא ראויים ולא ערוכים לשימוש שלהם. מי שנרתם לטובת אותם תושבים היא סיירת התיקונים ברשות אמיר פוירמן. חברי הסיירת התגייסו ויצאו אתמול להכשיר מקלט המשמש ארבעה בניינים ביחד בשכונה במרכז העיר.

"בניינים רבים ברעננה לצערנו אינם ערוכים למצבי חרום כאלו", אומר פוירמן, "באותם בניינים אין ועד בית ולדיירים אין יכולת לשאת בהוצאות תפעול הבניין והמקלט. מדובר במתחם שאנחנו מכירים אותו וכבר שיפצנו בעבר מקלחת לקשישה. הפעם קיבלנו פניה מאחד הדיירים שאמר שהמקלט שלהם לא שמיש. נכנסו למקלט והוא היה באמת חנוק, הגיע חשמלאי שלנו דניאל שפירו לשם, הוא סידר את החשמל ואת גופי התאורה".

הוא מציין שהעבודה כללה תיקון מערכת החשמל, התקנת גופי תאורה, שקעים ומפסקים. "אנחנו מקבלים פניות רבות מאנשים שמבקשים להחזיר דלתות וחלונות של ממ"ד, חשוב לי להדגיש שאסור לנו לגעת, זה חייב להיות מתקין מקצועי ולעבור בדיקות ואישורים שלנו אסור לעשות את זה". הוא מוסיף שקשישים, ניצולי שואה ומשפחות שידם אינה משגת לבצע תיקונים בעקבות המצב הביטחוני הלא פשוט, מוזמנים לפנות למוקד הסיירת – 072-395-7507.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר