אמי"ת כפר בתיה. צילום עזרא לוי
אמי"ת כפר בתיה. צילום עזרא לוי

"נקלענו לאירוע קשה". מנהל ביה"ס המדעי תורני אמית כפר בתיה תועד מיידה אבנים בלוד

בהודעה ששלח להורים הסביר שנסע לסייע למשפחה יהודיה בלוד ונקלע לאירוע מורכב. "הייתה טעות בשיקול הדעת ובדיעבד לא הייתי צריך כמנהיג חינוך וכאיש ציבור לנסוע למקום מורכב כזה", כתב

פורסם בתאריך: 19.5.21 09:20

מנהל בית הספר המדעי תורני בקרית החינוך אמית כפר בתיה, נקלע להתפרעויות בעיר לוד ותועד מיידה אבנים לעבר ערבים שהתפרעו, כך פורסם הבוקר, בתוכנית 'הבוקר הזה' בכאן רשת ב'. על פי הפרסום התקרית אירעה ברביעי בלילה ותיעוד מההתפרעויות, פורסם בעמוד היוטיוב של כאן בסדרה "דוקתויים" במוצאי השבת. בהודעה שפרסם המנהל להורים צוין שהוא נשלח לסייע למשפחה יהודיה ובדרך לשם נקלע לאירוע זריקת אבנים. הוא הוסיף שהייתה זו טעות בשיקול דעת ובדיעבד הוא לא היה צריך לנסוע לשם.
בהודעה ששלח בקבוצת הוואטסאפ של ההורים כתב המנהל: "הורים, תלמידים וצוות יקר. הימים הקשים העוברים עלינו באיזורים רבים בארץ הביאו אותי לנסוע ללוד לסייע למשפחות שגרות במקום. נשלחנו לסייע למשפחה יהודיה שהותקפה בביתה ובדרך לשם נקלענו לאירוע קשה של זריקת אבנים, בקבוקי תבערה, זיקוקים בכינון ישיר, זריקת חפצים מבתי מגורים בקומות גבוהות ועוד. במוצאי שבת פורסם סרטון בו אני מופיע באירוע זה. כמנהל בית הספר וכמחנך במהלך שנים רבות חשוב לי מאוד להשמיע את הסיפור השלם והאמיתי שהתרחש ביום רביעי בלילה. המציאות שנקלעתי אליה הייתה טעות בשיקול הדעת ובדיעבד לא הייתי צריך כמנהיג חינוך וכאיש ציבור לנסוע למקום מורכב כזה". לבסוף הוא קרא לכולם לשמור על החוק: "אני קורא לכולם בימים טעונים כאלו לשמור על החוק ועל כבוד האדם, להמנע מכניסה למצבים מסוכנים ומורכבים ובשום אופן לא לקחת את החוק לידיים".
בבית הספר העדיפו לא להתייחס לדברים. במשרד החינוך צויין שהנושא בבדיקה. מהעירייה נמסר: "היום התפרסם כי מנהל בית ספר בעיר, אשר משתייך לרשת החינוך אמי"ית ומועסק על ידי משרד החינוך, השתתף בהתפרעויות שהתרחשו בלוד, ואף יידה אבנים לעבר ערבים. עיריית רעננה מגנה בכל פה כל גילוי אלימות בעיר ומחוצה לה, ובמערכת החינוך בפרט. אנו נוקטים במדיניות של אפס סובלנות כלפי פורעי חוק ומחנכים את תלמידי העיר לקבלה, הכלה וסובלנות. המקרה הנידון מבטא התנהלות פרטית, אינו חלק מדרכנו ואינו משקף כלל את הלך הרוח בעיר.
הנושא נבדק במלוא החומרה ותוך שיתוף פעולה עם משרד החינוך ורשת אמי"ת, ואנו נפעל ונקבל החלטות בהתאם למסקנות הבדיקה".

היכנסו לפרסום בכאן ולסרטון מהאירוע


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. אחת שחיה כאן

    אתה צריך להתפטר מתפקידך כמנהל לא מתאים ממש לא .לא מחפשים צרות ולא כותרת שלילית בעיתון

  2. אזרח מודאג מאד

    אם זה מחנך אז אבדנו . שיתפטר ומוטב דקה אחת קודם

  3. תלמיד בטכנולוגי

    כל הכבוד למנהל בזמן שרוב הישראלים צופים בתושבי לוד זועקים כששורפים את בתיהם מיידים בהם אבנים בקבוקי תבערה ועוד לוד ממש עלתה באש כל הכבוד שמנהל יראה לתלמידיו שאסור לשתוק זה לא שואה פה מותר לבוא ולעזור לחפים מפשע שזועקים לעזרה

  4. מיכל

    בעיניי הוא גיבור. נבע לעזור למשפחות מותקפות בלוד, כשהותקף בעצמו לא ברח אלא זרק בחזרה על הערבים הפוגעים אבנים. מגיע לו צל"ש.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני תלמיד של הרב, הוא מחנך בחסד עליון, איש עם אהבת הארץ ואהבת עמ"י, מחנך גדול שמעמיד דורות של תלמידים על ערכי אהבת הבריות ואהבת הארץ.
    זכות להיות תלמידו.
    ולכל המקטרגים- לא הייתם שם- לא תשפטו. הכי קל להתחבא מאחורי המקלדת ולכתוב את התגובה האימפולסיבית הראשונה שקופצת לראש

  6. אזרחית מודאגת

    מנהל בית ספר מיידה אבנים? מה קורה פה? פיטורים מיידיים, האיש לחלוטין לא ראוי, אין שום תרוץ. קשה להאמין לגודל הזוועה, להרחיק אותו מהתלמידים ומייד.

  7. יהודי!!!

    המנהל הזה הוא גיבור אמיתי!!! שימו לב שכל הכתבה פשוט מעוותתת!!!! המנהל הזה הלך לעזור למשפחה שהותקפה על ידי מחבלים שגרים ב"תחומי ישראל", אותם מחבלים התקיפו על ידי אבנים ובקבוקי תבעירה את המשפחה על מנת לרצוח, כן כדי לרצוח ממש! וכבר יש קרבנות לצערינו!! והוא זרק בחזרה אבנים כדי להגן על עצמו ועל המשפחה! מה אתם רוצים ממנו רשעים ארורים?? מה אתם מצפים ממנו? שיעמוד ויקבל את האבנים וינשק את ידי המחבלים?? אבל בגלל טרור הדיעות של התיקשורת שמעדיפה את האוייבים וכן של "משרד החינוך" וגם העריה הביאו את המנהל היקר והגיבור להתחרט על המעשה האמיץ שעשה! מנהל יקר! אנא ממך על תחזור בך ממה שעשית! כך צריך לנהוג!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר