ונדליזם במקלט ברעננה צילום עיריית רעננה

מכוער: אלמונים ביצעו ונדליזם, שברו בקבוקי אלכוהול והשחיתו ציוד חשוב במקלטים ברעננה

בעקבות התופעה שהתגלתה במספר מקלטים החליטו בעירייה לקיים סיורים קבועים בין המקלטים בעיר, ואומרים: "אנו מעריכים כי בני נוער ברחבי העיר מוצאים את המקלטים הללו כנקודות מפלט להרס ולפורענות"

פורסם בתאריך: 19.5.21 15:09

אחרי שדאגו לרענן את המקלטים ולסדר אותם על מנת להנעים את הזמן לשוהים בהם, אומרים בעירייה כי נתקלו בתופעות של ונדליזם בכמה מקלטים. "אנו מעריכים כי בני נוער ברחבי העיר מוצאים את המקלטים הללו כנקודות מפלט להרס ולפורענות", אומרים בעירייה ומוסיפים: "בשבוע האחרון אנו רואים במקלטים המיועדים לציבור, הרס של ציוד בטיחות והצלה, ונדליזם של ציורי קיר מרגיעים שנועדו לעודד ילדים קטנים, חבלה בציוד חשוב כמו מטף כיבוי ורואים גם בקבוקי שתייה חריפה מפוזרים ושבורים". בעירייה פנו להורים וציינו שמדובר באחריות שלהם על בני הנוער: "אותם בני נוער שיוצאים בלילות, הורסים דאגה וטיפול של שנים במקלטים ובציוד יקר ערך ומציל חיים".

בין היתר נתקלו אנשי העירייה בוונדליזם במקלטים הבאים: ויצמן פינת יפה ירקוני, אלקלעי פינת אזולאי, אזולאי 3, מבצע קדש 2 ו-אליעזר יפה פינת גולומב. לאור המצב, הקצתה העירייה סיורים אשר כל ייעודם יהיה לעבור בין המקלטים העירוניים ולראות אם נמצאים אנשים שלא לצורך באותם מקלטים. בכל מקרה של הימצאות ללא צורך במקלט ציבורי, תוגש תלונה רשמית במשטרה כנגד אותם עבריינים. "לא נתייחס בעדינות ובהבנה כלפי אותם בני נוער שלא מבינים את הצורך הרגשי והנפשי של המשפחות בעיר, שהדרך היחידה שלהם להתגונן מפני מתקפת טילים היא אותם המקלטים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר