דין מוזס צילום פרטי

דרמה על הגשר: דין מוזס משחזר כיצד הציל נער מטייבה מהתאבדות

זה קרה השבוע בגשר שמעל כביש 531. דין מוזס רכב על אופניו ולפתע ראה נער שרוע על מעקה הגשר ומחצית גופו באוויר. "ישר עלה לי בראש שהוא מנסה להתאבד ולכן עצרתי ורצתי לכיוון שלו,, הוא מתאר כיצד הציל את חייו

פורסם בתאריך: 26.5.21 18:15

דין מוזס בן ה-16 מרעננה, הציל נער מהתאבדות בתושייה ובעיקר בגלל תשומת לב. האירוע התרחז שביום ראשון השבוע. מוזס רכב על אופניו מכיוון הרצליה בדרכו לביתו ברעננה, תוך כדי נסיעה קלטו עיניו על הגשר מעל כביש 531 ומסילת הרכבת, נער גבה קומה שרוע על מעקה הגשר ומחצית גופו בין שמיים וארץ. "אני רואה את הילד על המעקה ואני לא מבין מה הוא עושה", מספר דין. "אני אומר לו אח שלי, אתה בסדר? הוא לא ענה לי והבנתי שמשהו קורה פה. ישר עלה לי בראש שהוא מנסה להתאבד ולכן עצרתי ורצתי לכיוון שלו. הוא היה כבר לקראת אובדן שיווי משקל ואני מתחיל לדבר איתו ואומר לו שהכל יהיה בסדר ויש לכולם תקופות כאלה. ניסיתי להרגיע אותו והוא לא אומר לי כלום רק מסתכל למעלה ולמטה. ידעתי שהמשמעות של נפילה מגובה רב זו התרסקות על הכביש. תפסתי לו את הרגל וניסיתי למשוך אותו אלי, אבל הוא התנגד וניסה להדוף אותי עם הרגליים שלו. עם כל הכוחות שלי לא עזבתי אותו, והבנתי שאני לא אצליח להחזיק אותו עוד דקות ארוכות והתחלתי לנופף לנהגים בכביש שעצרו מיד. שניים באו לעזור לי והצלחנו למשוך אותו מהגשר למדרכה. נוצר פקק תנועה והמון סקרנים ובמקרה עבר בכביש אמבולנס. עצרנו אותו והם פינו את הנער".

דין מוזס ומשפחתו עם ראש העירייה חיים ברוידא צילום עיריית רעננה

באותו ערב הוא זכה לשיחת טלפון מאביו של הנער, תושב טייבה, שהודה לו על התושייה. "אבא שלו התקשר להודות לי והודה לי שהצלתי את המשפחה שלו", מספר דין.
ביום שלישי השבוע, הוא הוזמן ללשכתו של ראש העירייה חיים ברוידא לקבל תעודת הוקרה. "מאוד התרגשתי לקבל את תעודת ההוקרה מראש העיר חיים ברוידא. האמת שבאותם רגעים לא חשבתי על כלום, רק הבנתי שהנער הזה בבעיה. רק אחר כך, בזכות כל התודות, נעצרתי רגע ואמרתי, וואו, מה קרה כאן".
ברוידא אמר: "הזמנתי ללשכתי את דין כדי להעניק לו תעודת הוקרה על גילוי אזרחות למופת בהושטת היד והסיוע לנער שהיה במצוקה. דווקא בימים טעונים אלה, התנהלותו של דין מעידה על ערכים של אנושיות ללא הבדל דת, גזע ומין ועל כך אני גאה בו. דין הפגין תושייה רבה והוא מהווה מודל השראה ומקור גאווה לעיר ולתושביה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר