פינת ההנצחה של תמר סהר ז"ל בתיכון אביב צילום מהפייסבוק של בית הספר

טרגדיה גדולה: תמר סהר בת ה-18, תלמידת תיכון אביב, נהרגה בתאונת אופנוע

תמר ז"ל נהרגה אתמול בתאונה בדרך רמתיים בהוד השרון. המשפחה עברה להוד השרון מאלפי מנשה. מכרים וחברים של המשפחה מספרים על "אבידה גדולה" ועל "פרח שנקטף בטרם עת"

פורסם בתאריך: 8.6.21 16:31

אבל כבד: רגע לפני גיוסה לצה"ל, נהרגה אמש (שני) תמר סהר בת ה-18, תושבת הוד השרון ותלמידת כיתה י"ב בתיכון אביב ברעננה בתאונת דרכים בין אופנוע לאופניים חשמליים בדרך רמתיים בעיר מגוריה. בתיכון בו למדה נותרו המומים מהבשורה הקשה וספדו לה: "תיכון אביב מתאבל וכואב את כאבה של משפחתה של תמר סהר, תלמידת כיתה י"ב 8 שנהרגה בתאונת דרכים הלילה". הערב בשעה 18:00 תובא תמר למנוחת עולמים בבית העלמין באלפי מנשה, הסעה להלוויה תצא מתיכון "אביב" בשעה 16:45.

מכרים וחברים של המשפחה אשר קיבלו את הבשורה המרה מספרים על "אבידה גדולה" ועל "פרח שנקטף בטרם עת". "זו טרגדיה גדולה", אומרת מכרה של המשפחה, "תמר הייתה מאוד בולטת במפעלי המחול ביישוב. אהובה ונערצת על המורים. החברים המומים". שכנה לשעבר של המשפחה מוסיפה: "הכרתי את המשפחה ואת תמר כשהייתה קטנה, תמיד הייתה חייכנית וחכמה מאוד".

שי רוזנצוייג, ראש מועצת אלפי מנשה, בה התגוררה המשפחה עד לפני כשנתיים, אמר: "אנו המומים וכואבים את פטירתה בטרם עת של תמר סהר ז"ל ושולחים תנחומינו להורים אילנית ואלי ולאחים. תמר גדלה והתחנכה באלפי מנשה ותמיד הייתה מעורבת בקהילה, חניכת צופים מובילה ורקדנית מוכשרת שהופיעה על בימות היישוב".

מודעת תנחומים למשפחת סהר על מות תמר ז"ל

בשבט נחשון בו הייתה פעילה כחניכה מספרים על תמר ז"ל: "הייתה חניכה פעילה ואהובה בשבט עד כיתה י'. גם בשנתיים האחרונות תמר המשיכה להיות דמות מוערכת בקרב חברי השבט".

אמש בשעה 22:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין אופנוע לאופניים חשמליים בדרך רמתיים בהוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לתמר ופינו אותה לבית החולים בילינסון, שם למרבה הצער נקבע מותה.

רועי בהרוזי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופניים חשמליים ורוכבת אופנוע. למרבה הצער נקבע מותה של רוכבת האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

מערכת צומת השרון משתתפת בתער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר