בנו ריינהורן. צילום מוטי מילרוד
בנו ריינהורן. צילום מוטי מילרוד

14 שנות מאסר למאמן הכדוריד בנו ריינהורן, על עבירות מין בנערות ברשת

ריינהורן הודה בכתב אישום מתוקן בעבירות של אינוס וירטואלי או מעשה סדום וירטואלי בנסיבות אינוס. הוא התחזה לסוכנת דוגמנות וביקש מצעירות רבות לצלם את עצמן לאודישן בעירום ואף לבצע בעצמן מעשים מיניים

פורסם בתאריך: 9.6.21 16:20

ית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 14 שנות מאסר על מאמן הכדוריד מהרצליה, בנו ריינהורן, בגין שורה ארוכה של עבירות מין שביצע באינטרנט. כמו כן, הטיל עליו ביהמ"ש קנס של 262 אלף שקלים. הוא הורשע בשורה ארוכה של עבירות מין באינטרנט כלפי 24 נערות, שלוש נשים נוספות וכן ניסיונות לבצע עבירות מין ב-38 צעירות נוספות. ריינהורן הודה בכתב אישום מתוקן בעבירות של אינוס וירטואלי או מעשה סדום וירטואלי בנסיבות אינוס, ובעבירות של מעשים מגונים מקוונים, החזקת חומרי תועבה וגניבת זהות.

היכנסו לקרוא על כתב האישום נגד ריינהורן:

התחזה לסוכנת דוגמניות ופגע מינית ביותר מ-100 קטינות: כך פעל בנו ריינהורן

הפרשה החמורה התפוצצה בחודש פברואר בשנה שעברה, לאחר תקופה ארוכה שבה ריינהורן התחזה לסוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים כמעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה לנשים ולנערות לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן לעבור אודישן מצולם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. בחלק מהמקרים ביקש ריינהורן לגעת בעצמן ואף להחדיר לאיבר המין שלהן או לישבנן אצבע או חפץ לפי דרישתו, תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר