רחוב צ'יפמן ברעננה, האיזור בו מצוי ביתה של משפחת בנט

מיקום ההפגנות נגד בנט השתנה | "הקשישים חווים טרור של רעש"

המשטרה העבירה את המחאה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט לפינת הרחובות עקיבא וצ'יפמן, מול בית האבות הסיעודי נועם. "איפה הרגישות והמצפון לאוכלוסייה החלשה?", אומר אחד השכנים

פורסם בתאריך: 22.6.21 08:35

השכנים של בנט כועסים: ההפגנות נגד ראש הממשלה הנבחר ברעננה הועברו למיקום חדש בפינת הרחובות ציפמן ועקיבא, ממש מחוץ לבית האבות הסיעודי "נועם", דבר שלטענת גורמים שונים מפריע למנוחת הקשישים. בפוסטים שונים שפורסמו השבוע ברשתות החברתיות זעמו תושבי השכונה וטענו כי הקשישים חווים "טרור" של רעש. כך למשל נכתב באחד מהם: "כל חטאם של דיירי בית האבות שהם נמצאים במרכז המאבק של מפגיני הימין כנגד ממשלת בנט. הדיירים, שחוו שנת קורונה בה הופרדו לזמן ממושך מהחיים, המשפחות שלהם, חוו בדידות קשה וברובם אנשים מחולשים בעלי מוגבלויות מגוונות וכן תשושי נפש. הדיירים האלה במקרה גרים בשכונה שלי, ובכל פעם שיש הפגנה על החדרים של הדיירים בשעות שהם אמורים לנוח, לישון או לחיות בסביבה נורמלית ושקטה הם חווים טרור של רעש. זמבורות, מוסיקה מחרישת אוזניים, צעקות, קללות ומחאה (לגיטימית או לא, לא נכנסת לזה) שבכלל לא קשורה לאף אחד מהם!! בשנת הקורונה, הייתי עוברת מידי פעם, מביטה בשער בית האבות ורואה קשישים יושבים שם ליד השער, עם מבט חלול ועצוב בעיניים ממתינים לביקור. אני מבקשת מכל מי שיש לו לב פועם בעירייה, בשיטור האזרחי, אזרחים, תושבי השכונה, תעזרו להם שזה יפסק. כל אחד מהקשישים האלו בקלות היה יכול להיות סבא/סבתא שלכם".

הפוסט שצבר עשרות תגובות ושיתופים ומאות לייקים, עורר שיח בין תושבי רעננה, חלקם דיירי השכונה שהביעו תרעומת על שינוי המיקום של ההפגנות. אחת השכנות ציינה: "בתחילת ההפגנות היו מפגינים בצד השני של הרחוב, ממש מתחת לבית שלי. לא ברור לי מה המניע להעביר דווקא לצד של בית האבות הסיעודי. יש לי הרגשה שמישהו שם ממש כיוון לבית האבות. אני לא נגד ההפגנות אבל כואב לי על הקשישים המסכנים והיה עדיף שזה יהיה מתחת לבית שלי ולא בתוך החלונות שלהם. אשמח שראש העיר יטפל בכך, כי מה שקורה עכשיו זו התעללות בחסרי ישע!"

"למפגינים יש זכות מלאה להפגין אבל חייבים להזיז את המפגינים מאזור בית האבות עכשיו!" ציין תושב נוסף, "איפה הרגישות והמצפון לאוכלוסייה החלשה?"

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה לא מכירה את הסיבה לשינוי המדובר. יתרה מכך, עם החלת שינוי מיקום ההפגנות על ידי משטרת ישראל, פנתה העירייה למשטרה לטיפול בנושא".

ממשטרת ישראל נמסר: "המיקום לקיומן של מחאות אל מול בתי אישי ציבור נקבע בהתאם למתווה שקבע בג"צ בהחלטתו לעניין קיום מחאות אלה. בהתאם להנחיות בג"צ כאמור, משטרת ישראל קיימה הערכת מצב לקביעת מיקום ספציפי למחאה מול מעונו של רוה"מ. התכלית: מחד, לאפשר את קיום המחאה תוך שמירה על ביטחון המשתתפים, השמירה על הסדר הציבורי ומאידך מזעור הפגיעה בחיי התושבים והזרמת התנועה באופן מיטבי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רענני ותיק

    נכון, זו דמוקרטיה. ובכל זאת הייתי רוצה שהמשטרה תחזור במהרה לתפקידה האמתי : לתפוס גנבים ולהגן על האזרחים שומרי החוק.

  2. חדרתי בלי הפגנות

    בעיה שלכם שמאלנים ברעננה. בלפור זו הפגנה לגיטימית? גם זו. תאכלו את הדייסה שבישלתם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר