אוטובוסים של מטרופולין. צילום רגב כלף

הקו החדש והקו שישתנה: שינויים בתחבורה הציבורית ברעננה

חברת מטרופולין עורכת שינויים בחלק מקווי התחבורה הציבורית ברעננה. כל למשל יחליף קו 31 החדש את קו 29, שמסלולו לא יעבור יותר בחלק מהתחנות בהן עבר

פורסם בתאריך: 23.6.21 08:21

החל מסוף השבוע הקרוב, יחולו שינויי וחידושים ושינויים בקווי התחבורה הציבורית ברעננה ובסביבה של חברת מטרופולין. בין היתר יושקו קווים חדשים וכן יעודכנו מסלולי קווים אחרים.

בין השינויים הצפויים באזור רעננה:

קו 31 החדש שיחבר בין רעננה להרצליה, בין שכונת לב הפארק ברעננה ושכונת 'הרצליה הצעירה', לבין הרצליה פיתוח וחוף הים, ובכך יאפשר נגישות למוקדי הבילוי והפנאי באזור. תושבי כפר סבא ורעננה שירצו להגיע להרצליה פיתוח וחוף הים, יוכלו לעלות על קווים אחרים המגיעים ללב הפארק, ושם להחליף קו ולעלות על קו זה (בתחנת לב הפארק / בית לוינשטיין). הקו יעבור בתחנות נוספות באזור הרצליה פיתוח, ובכך יהווה חלופה לקו 29, שמסלולו לא יעבור יותר באזור זה בימים א' עד ה'.

בנוסף, יתבצעו שינויים בקווים קיימים. כך למשל, נקודת המוצא/הסיום של קו 10 בין כפר סבא לרעננה תוסט לאזור התעשייה – רחוב התע"ש בכפר סבא, במקום שכונת קפלן. משם ימשיך הקו בנסיעתו דרך רחוב לוי אשכול, שכונת קפלן, שכונת האוניברסיטה קרית החינוך ברחוב אז"ר ובית החולים מאיר. בנוסף, תתוגבר תדירות הנסיעות בקו.

כמו כן במסלול קו 11 בין הוד השרון לכפר סבא תחנת המוצא/הסיום של הקו תוסט לשכונה הירוקה בכפר סבא במקום מסוף רעננה, ותעבור דרך תחנת הרכבת רעננה דרום ובית החולים 'מאיר' בכפר סבא. בנוסף, יחולו שינויים קלים בלוחות הזמנים של הקו.

במקביל לשינויים אלה, תופסק לחלוטין פעילותם של חלק מקווי השירות, כמו קו 68 בין רכבת סוקולוב לשכונה הירוקה בכפר סבא, כאש במקומו ניתן יהיה להתנייד באמצעות קו 1 לתחנת הרכבת ברעננה.

ליבנת כהן דן, סמנכ"לית השיווק והשירות של מטרופולין: "השינויים נולדו מתוך הבנת הצרכים של תושבי האזור והנוסעים בקווים העירוניים, ומתוך מטרה לייעל את מפות השירות".

קיראו גם:

הפעימה הראשונה: שינויים גדולים בתחבורה הציבורית בכפר סבא


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מוטי, רעננה

    מה זה הטרוף הזה? לבטל את קו 29??? מישהו נפל על הראש???

  2. עינת

    לא הבנתי מה ההגיון לבטל את הקו הישיר מרעננה אל הים ולאלץ את בני הנוער לנסוע ללב הפארק כדי לקחת משם את האוטובוס.

  3. אבי

    רעננה עם תחבורה ציבורית דפוקה. להגיע מרעננה לתל אביב וחזרה….סיוט. אבל זה לא חשוב לראש העיר יש מכונית פרטית

  4. אילנה

    פשוט נהדר.. ילדים ומבןגרים שרוצים ליסוע לים מרענננ יצטרכו להסחב בשני אוטובוסים בגלל ששיניתם את המסלול של 29 "לרווחת הנוסעים" .. מאוד הגיוני

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר