סגן א', נווטת קרב מרעננה

גאווה גדולה: סגן א' מרעננה, בוגרת אוסטרובסקי, סיימה קורס טיס ותשרת כנווטת קרב

היא בת 21, אוהבת לנגן על גיטרה ולגלוש בים, וזכתה בתארים רבים באומנויות לחימה. "קורס טיס מוציא ממך דברים שלא ידעת על עצמך", מספרת נווטת הקרב הטריה

פורסם בתאריך: 25.6.21 08:36

טקס כנפיים למסיימי קורס טיס מספר 182 התקיים אתמול. הטקס היה בסימן 40 שנה למבצע אופרה, בו הושמד הכור הגרעיני בעיראק. את הקורס סיימו 39 לוחמי צוות אוויר, מתוכם 4 לוחמות, שעתידים להוביל את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות ולהוות את חוד החנית המבצעית של צה"ל. בין מסיימי הקורס נמצאת נווטת הקרב סגן א', מרעננה.

היא בת 21, גדלה בעיר ובוגרת תיכון אוסטרובסקי. לסגן א' תחביבים רבים: היא אוהבת לנגן על גיטרה ולגלוש בים, וזכתה בתארים רבים בתחרויות בתחום אומנויות הלחימה בארץ. היא מספרת שרצתה להיות בצוות אוויר מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא ראתה תמיד את החשיבות שבתפקיד, את היכולת להשפיע על ביטחון והמדינה, ובמקביל רצתה לאתגר את עצמה. למפגש משפיעים עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיעה עליהם, הביאה עמה סגן א' את המחנך שלה מהתיכון.

"זה קורס מעניין מאוד ולמדתי המון על עצמי", מספרת א' על הקורס בן השלוש שנים. "בקורס עושים דברים מדהימים שמוציאים אותך מאזור הנוחות, וזה מוציא ממך דברים שלא ידעת על עצמך. וכמובן שהאנשים מדהימים, הכרתי במהלך השנים האלו אנשים איכותיים, מקצועיים וחברים לחיים".

עם סיום הקורס, סגן א' ממשיכה בדרכה כנווטת קרב בחיל האוויר הישראלי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בארי

    ברכות לך והבוגרים בוגורות,אתם הסיבות שהמדינה הזאת קיימת ויכולה להתמודד עם האויב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר