סגן ט', טייס קרב מרעננה

גאווה: סגן ט' סיים קורס טיס, למפגש עם מפקד חיל האוויר הוא צירף את מנהל מטרו ווסט

הוא בן 21, תושב העיר, בזמנו הפנוי הוא אוהב להתאמן ולגלוש, והיה פעיל בתנועת הצופים ברעננה. הכירו את סגן ט', בוגר טרי של קורס טיס

פורסם בתאריך: 24.6.21 09:35

טקס כנפיים לסיום קורס טיס מספר 182 מתקיים היום. הטקס מתקיים בסימן 40 שנה למבצע אופרה, בו הושמד הכור הגרעיני בעיראק. את הקורס סיימו 39 לוחמי צוות אוויר, מתוכם 4 לוחמות, שעתידים להוביל את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות ולהוות את חוד החנית המבצעית של צה"ל. בין המסיימים סגן ט', טייס קרב מרעננה.

סגן ט' בן ה-21, תושב העיר, גדל והתחנך בתיכון מטרו ווסט ברעננה. בזמנו הפנוי הוא אוהב להתאמן ולגלוש, והיה פעיל בתנועת הנוער הצופים. אם היו שואלים את סגן ט' לפני הגיוס מה הוא תפקיד חלומותיו, טייס לא הייתה תשובתו הראשונה. ט' מתאר כי עם העמקה ולמידת המקצוע הרגיש שזה מקום אליו הוא שייך מקום בו יוכל להביא את יכולותיו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. לפני שהגיע לקורס, היה בטוח שהאנשים שיהיו עמו יהיו דומים זה לזה ביכולות ובאופי, כשהתגייס והגיע לקורס הופתע לגלות עד כמה מגוונות היכולות של חבריו לקורס.

למפגש משפיעים עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיעה עליהם הביא עמו סגן ט' את מנהל התיכון, אמנון בר נתן. הוא ציין שבר נתן עבורו הוא דמות ערכית וסוחפת. הוא מציין שגם במהלך הקורס שאל את עצמו לא פעם האם זה המקום הנכון עבורו. ככל שהתקרבו לקו הסיום של הקורס הוא הבין שזה המקום המתאים והמקצוע בו יוכל לממש את כלל יכולותיו והפוטנציאל הגבוה שלו.

"בקורס הטיס אתה חווה חוויות מעצימות ומאתגרות", מסכם סגן ט' את הקורס בן שלוש השנים. "בקורס אתה גם טועה ולומד מתוך הטעויות, אתה לומד לצמוח דרך הכישלון, גודל ממנו והופך לגרסה הכי טובה של עצמך".

עם סיום הקורס, סגן ט' ממשיך בדרכו כטייס קרב בחיל האוויר הישראלי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יש אלוקים

    אשריכם ישראל
    עם ישראל חיי
    עלו והצליחו
    עם הנצח … מגדל בחורים בחורות לתפארת

    רק תמיד תזכרו
    זה השם הנותן לנו הכוח השכל המוח מוטיבציה עוז תושיה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר