הגינה במבצע קדש

החלה הריסת חלק מהגינה הציבורית במבצע קדש לטובת חניה

אחד התושבים כתב: "זה פוגע מאוד, הילדים משחקים שם אחר הצהריים". תושב אחר כתב: "למרות המצוקה תמיד תימצא חנייה אבל פינות חמד ירוקות מדהימות כאלה לא!". העירייה: "המהלך נעשה לאחר פניות תושבים על מצוקת חניה"

פורסם בתאריך: 29.6.21 07:59

עצוב: החלה הריסת חלק מהגינה הציבורית ברחוב מבצע קדש לטובת הקמת חניון. מאבקם של תושבי השכונה לשימור הגינה הקהילתית ברחובות מגדל – מבצע קדש, עליו דיווחנו לפני מספר חודשים, הצליח. הקמת החניון הציבורי אמנם לא תפגע בגינה הקהילתית, אך במקומה חלק מהמדשאה של הגינה הציבורית ייהרס. חלק מתושבי האזור לא מרוצים מהפתרון ואומרים: "רק לפני שבועיים חגגנו שם יום הולדת. מרגיז שלא הציגו חלופות", אומר אחד מהם.

איך זה משפיע עליך כתושב השכונה?
"זה ממש הפסד, זה פוגע מאוד, הילדים משחקים שם אחר הצהריים. מעצבן שלא התייעצו ולא נתנו הזדמנות להתנגד. יש פתרונות אחרים שיכלו לחשוב עליהם. העירייה חילקה היתרי בניה לתמ"א בלי להקים מתקני חנייה ונוצר עומס של רכבים שניתן היה למנוע".

התושב אף פרסם על כך פוסט זועם בקבוצת "פורום תושבים רעננה", עליו הגיבו תושבים רבים, ובו כתב: "יום בהיר אחד הורסים חלק מרכזי מהגינה הציבורית ברחוב מבצע קדש לטובת חניון. לא מודיעים ולא מתייעצים עם התושבים … ממש התנהלות הזויה ועצובה". אחד המגיבים טען: "בכירי העיר שוכחים שהם שכירים של התושב שמשלם את משכורתם מהארנונה הגבוהה, הם שוכחים מי בעלי המניות של העיר, זו בושה לעשות פעולה כזו בלי להתייעץ עם התושבים או וועד שכונה". תושב אחר זעק כי מדובר ב"חוסר התחשבות ברווחת התושבים". תושב נוסף ציין כי "למרות מצוקת החנייה תמיד תימצא חנייה אבל פינות חמד ירוקות מדהימות כאלה לא!".

אך תושב אחר דווקא הרגיע את הרוחות וטען כי בניגוד לנטען דווקא הייתה התייעצות עם וועד השכונה. "קל מאוד לגדף בלי לדעת מה נעשה באמת מאחורי הקלעים ומה הרקע", כתב.

בעירייה מסבירים כי המהלך נולד מתוך צורך למתן מענה למצוקת חנייה שהייתה באזור. מהעירייה נמסר: "בעקבות פניות של תושבי אזור רחוב מגדל בנוגע למחסור במקומות חנייה ברחוב, התקיים במקום סיור על ידי גורמים מקצועיים מהעירייה שקבעו כי לאור מצוקת התושבים, יש צורך בהגדלת מספר מקומות החנייה במקום. בהתאם לתכנון מקצועי שבוצע על ידי משרד המתמחה בתכנון תנועתי שאושר ע"י וועדת התנועה העירונית, תיבנה במקום חנייה ציבורית על חלק משטח הדשא בגינה הציבורית הסמוכה. הגן הוא רחב ידיים, רוב הגן נשאר כפי שהוא ולא תהיה כלל פגיעה במתקני המשחק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר