חיים מלמן, מהנדס העיר רעננה

חיים מלמן נבחר למהנדס העיר החדש של רעננה

מלמן יחליף את פרץ אוסנברג שהחליט לפרוש לגמלאות לאחר 13 שנים בתפקיד. בתפקידו האחרון היה ראש אגף תכנון ואדריכל העיר בעיריית רמת השרון

פורסם בתאריך: 1.7.21 08:49

חיים מלמן נבחר לתפקיד מהנדס העיר רעננה, לאחר שנמצא מתאים במכרז פומבי על ידי ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים. מינויו כפוף לאישור מועצת העיר. בתפקידו כמהנדס העיר רעננה, יהיה אחראי מלמן על הובלת אגף הנדסה, גיבוש המדיניות ההנדסית של העירייה ועל התכנון העירוני. זאת לרבות בדיקה של תוכניות המוגשות למוסדות תכנון והעוסקות בשטחי הרשות, אחריות לתחומי בנייה ופיקוח על הבניה ורישוי עסקים, הוצאת היתרי בנייה וניהול מערך הפיקוח והאכיפה של דיני מקרקעין במרחב התכנון המקומי. בין היתר יעסוק מלמן בתכנון מערך התנועה בעיר וסביבתה, לרבות ועדת תנועה, הכנת מכרזים, פיקוח על תהליכי התקשורת עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות תשתית ובניה ציבורית של הרשות המקומית, וכן ישמש כמהנדס הוועדה המקומית וייטול חלק בישיבות ועדות הרשות המקומית.
מלמן הינו בעל ניסיון רב שנים בתחום התכנון, האדריכלות והבנייה, בשורת תפקידי ניהול, פיקוח ותכנון עירוני. בתפקידו האחרון שימש כראש אגף תכנון ואדריכל העיר, בעיריית רמת השרון, וכן שימש בעברו כראש אגף תכנון ואדריכל מכון וייצמן למדע, ובתפקידים נוספים בתחום התכנון והאדריכלות. למלמן תואר שני באדריכלות ותכנון עירוני ותואר ראשון באדריכלות ותכנון עירוני מאוניברסיטת תל אביב.

מלמן יחליף בתפקידו את מהנדס העיר היוצא, פרץ אוסנברג, שהודיע באחרונה על פרישתו לגמלאות, לאחר ששימש בתפקידו ב-13 השנים האחרונות, והוביל את העיר להצלחות בתחום הבינוי, הפיתוח וההנדסה. ראש העירייה, חיים ברוידא: "אני מברך את חיים מלמן על מינויו לתפקיד החשוב והמאתגר כמהנדס העיר רעננה, ומודה לפרץ אוסנברג על שנות עשייה פורה ותרומתו לפיתוח העיר. בטוחני כי ניסיונו הרב של חיים, כמו גם כישוריו והשכלתו, יובילו להצלחתו בתפקיד, ולהמשך מינוף העשייה ברעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר