הפגנות נגד בנט ברעננה, צילום מהפייסבוק, סרטון שצילם שמואל לוטן

השכנים של בנט: ההפגנות מתקיימות בניגוד למתווה שנקבע

השכנים טוענים שההפגנות נמשכות ויוצרות רעש עד שעות לילה מאוחרות למרות שהן הוגבלו עד השעה תשע וחצי בערב

פורסם בתאריך: 7.7.21 08:29

למרות ההגבלות: השכנים של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ברעננה, ממשיכים להתלונן על המטרד שיוצרות ההפגנות. כזכור, רק בשבוע שעבר פרסמה המשטרה מתווה חדש לפיו המחאות מול בית ראש הממשלה, ברחוב ציפמן והרחובות שסביבו הוגבלו. כך למשל, על פי המתווה הוגבלו המחאות לכדי שלוש פעמים בשבוע, וכן הוטלו הגבלות על רעש לאחר השעה 21:30. אלא שכעת טוענים השכנים כי ההפגנות פועלות בניגוד למתווה וכי רק בתחילת השבוע התקיימו ההפגנות גם לאחר השעה 23:00 ברעש גדול שהפריע למנוחתם.

"לא אמרו שיוטלו הגבלות על רעש חריג אחרי השעה תשע וחצי?", תוהה אחת מהם, "ניידות של המשטרה פשוט עומדות בזמן שהמפגינים עוברים פה עם תופים, זמבורות וצלילי אזעקות. אם זה לא נחשב רעש חריג, אז מה כן?". ותושבת נוספת מעידה כי רעש ההפגנות העיר את ילדיה משינה: "הרעש מחריש אוזניים שגם סגירת כל החלונות בבית לא השפיעה", אמרה.

צפו בסרטון שצילם שמואל לוטן ופורסם בדף הפייסבוק פורום תושבים רעננה:

עו"ד טל קדמי, פעיל ימין טוען בתגובה: "הזכות להפגין היא, כידוע, חוקית חוקתית מן המעלה הראשונה. עד כדי כך, שלא נמנעה ממפגיני השמאל, אפילו בשיא סגרי הקורונה. קודם טענו מי מהשכנים נגד הפגנה ליד בית האבות, מיקום שנקבע ע"י המשטרה. מששינתה המשטרה את המיקום, זה מכבר, מה להם כי ילינו?".

קיראו גם:

רק שלוש פעמים בשבוע: הוטלו הגבלות על ההפגנות נגד ראש הממשלה ברעננה

קדמי מוסיף ואומר כי "לדעתי, מי שחושב ש'אין אכיפה', מוזמן לקרוא היטב את בג"צ פדידה ואת המסמך שהוציאה המשטרה. באותו בג"צ תואר מתווה המשטרה (בו לא התערב בג"צ) בן 4 ימי הפגנות בשבוע, בעוד במקרה דנן הוגבלו לכאורה הפגנות ליד בית בנט – ל-3 ימים בשבוע, בלבד. עולה אפוא, אם כבר, ששכני בנט מופלים לכאורה לטובה, לעומת שכני בלפור".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מאפשרת את חופש הביטוי ואת זכות המחאה והכל בהתאם ועל פי הכללים שאושרו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בתי

    אם היה מותר להפגין מול הבית של ביבי, מותר להפגין מול הבית של בנט, כל יום הפגינו וגם בשיא הקונה, לא להתלונן רציתם בנט, קבלו עד הסוף את כל החבילה.
    בושה בושה בושה

  2. אלי

    כמו שהפגינו בבלפור והפריעו למנוחת השכנים.גם ברעננה מותר
    אתם לא מיוחסים.זאת הדמוקרטיה כמו שהשמאל אמר.
    אז אל תתלוננו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר