הפגנה נגד נפתלי בנט ברעננה צילום דוברות העירייה

העירייה תגיש בג"צ ותדרוש הגבלות נוספות על ההפגנות ברעננה

העירייה תדרוש צמצום נוסף של השעות המותרות להפגנות המחאה נגד ראש הממשלה, נפתלי בנט, ותדרוש גם להגביל את עוצמת הרעש המותר בהסתמך על דוח של המשרד להגנת הסביבה

פורסם בתאריך: 13.7.21 08:19

עיריית רעננה נערכת להגשת בג"ץ לשינוי מתווה ההפגנות בעיר, ובסמוך לבית ראש הממשלה נפתלי בנט בפרט. הבג"ץ, שיוגש עד סוף החודש, הינו פועל יוצא של תמונת המצב הקשה בפועל לנוכח ההפגנות המתקיימות בעיר, המסבות פגיעה אנושה לתושבים בכל הגילאים, והפרעה משמעותית לסדר הציבורי. מטרת הצעד הזה היא שמירה על הסדר הציבורי, ומניעת הפרת שגרת חייהם של תושבי העיר והשכנים המתגוררים בסמוך לראש הממשלה בפרט, וחווים מטרד מהפגנות המתקיימות בסמוך לביתו בשבועות האחרונים. באחרונה ביקשה העירייה מהמשטרה לקבל עדכון אודות המועדים בהם מתוכננות להתקיים ההפגנות, לאחר שהתקבל עבורן היתר. זאת, לאחר החלטת המשטרה להגביל את ההפגנות משבעה ימים רצופים לכדי שלושה ימים בלבד, ובשעות מוגבלות –17:00- 23:00.

בהגשת הבג"ץ המתוכנן, בכוונת העירייה, בין היתר, לדרוש החלת הגבלות נוספות במתווה המותר, לרבות צמצום השעות ומטרדי הרעש. בין היתר מסתמכת העירייה על דוח המשרד להגנת הסביבה לקביעת מפגעי רעש, ובדיקות דציבלים שנערכו במהלך ההפגנות המעידות על חריגה מ- 70 דציבלים ומטרדי רעש בתדירות ועוצמה בלתי סבירות, ופגיעה ישירה בתושבים בבתים הסמוכים. ראש העירייה חיים ברוידא: "אנו נמשיך וננקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו, על מנת למנוע ככל הניתן כל פגיעה באיכות חיי תושבי העיר, ומטרדי רעש בפרט. אנו מכבדים את הזכות הדמוקרטית להבעת דעה, אולם הפגיעה שחווים התושבים בעקבות ההפגנות היא קשה מנשוא, ובעלת השלכות חמורות, פיזיות ונפשיות, לתושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יהודי

    שבנט עכשיו ראש שיעבור בלפור וירחם על שכניו

    לא נאה לכם לפרסם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר