צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שימו לב: שינויים באופן חלוקת חשבונות המים ברעננה

בתאגיד המים החליטו לחלק את העיר לשניים בחלוקת החשבונות, מחצית מתושבי העיר יקבלו חשבון חלקי בקרוב כדי להתחיל בחלוקה המדורגת

פורסם בתאריך: 27.7.21 08:23

החל מהחשבון הבא תפוצל חלוקת חשבונות המים של תושבי רעננה לשניים. מדובר על פי תאגיד המים במהלך התייעלות שיסייע לו לשפר את איכות השירות לפיו העיר תחולק לשני חלקים והעומס ירד. במצב הקיים, נוצרו פעמים בהם חלו עיכובים בחלוקה הפיזית של חשבונות המים, ונוצר עומס על מוקדי שירות הלקוחות. עם פיצול החשבונות, יצטמצם זמן החלוקה, והעומס על המוקדים לאחר חלוקת החשבונות יופחת.

רו"ח ליאת ליבוביץ, מנכ"ל מי רעננה: "מדובר במהלך שכולו טיוב השירות לתושב. חלוקת החשבונות באופן מדורג תסייע לנו לשפר את השירות לתושב. במסגרת עבודת המטה שעשינו החלטנו לפצל את העיר ל-2 ולבצע את חלוקת החשבונות לחצי עיר בכל פעם, כדי להוריד את הלחץ מהחלוקה הפיזית וממוקדי השירות – ולטייב את השירות שלנו עבורם. מבחינת התושבים מדובר במהלך 'שקוף', והם בעצם לא יחושו בו, אך הוא יסייע להם רבות. במקביל אנו בוחנים מהלכים נוספים על מנת להמשיך ולתת לתושבים את השירות הטוב ביותר."
ההחלטה התקבלה לאחר עבודת מטה שנעשתה, ממנה עלה כי חלוקת חשבונות המים מהווה את אחד משיאי העומס על מוקדי שירות הלקוחות, דבר שהוביל לעיתים לעיכובים במתן השירות. עוד עלה כי החלוקה המרוכזת של החשבונות לכלל בתי האב אחת לחודשיים, יוצרת עיכובים בחלוקה הפיזית לתיבות הדואר.
לאור זאת, החליטו במי רעננה לפצל את העיר לשני איזורים, כאשר כל איזור יקבל את חשבון המים אחת לחודשיים, כנהוג היום, בצורה מדורגת. בחלוקה הראשונה, שתהיה בגין חודשים תקופת יולי – אוגוסט, יקבלו, באופן חד פעמי, מחצית מתושבי העיר חשבון של חצי חודש בלבד, ואילו הקבוצה השנייה, תקבל חשבון דו-חודשי רגיל, על מנת להתחיל את החלוקה המדורגת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי צוקרמן

    אין שום צורך לחלוקה פיסית.
    תעבירו דיגיטלי. זה מספיק.
    ועל הדרך תחסכו הרבה כסף…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר