אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי
אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי

זיג זג פוליטי: אנה פוזמנטיר מונתה לסגניתו של ברוידא בשכר

פוזמנטיר הייתה מספר שתיים של ברוידא בבחירות, אך בהמשך עזבה לאופוזיציה תוך הטחת ביקורת קשה של שניהם אחד בשני. ומה קרה אתמול? ברוידא מינה אותה לסגנית ומ"מ בשכר

פורסם בתאריך: 26.8.21 12:12

זיג-זג פוליטי: חברת המועצה אנה פוזמנטיר, מי שהייתה בעבר יד ימינו של ראש העירייה, חיים ברוידא ונטשה את הקואליציה בכעס תוך הטחת ביקורת קשה על ברוידא, הפתיעה רבים ברעננה כאשר מונתה לסגנית ומ"מ ראש העירייה, בשכר מלא, וכן קיבלה את תיק הביטחון. מינויה של פוזמנטיר אושר בישיבת המועצה אתמול, רביעי, ברוב זעום של 9 קולות בעד ו-7 נגד, מה שמעיד גם על מצב הקואליציה של ברוידא.  כזכור, לשניים היסטוריה ארוכה במסגרתה הייתה פוזמנטיר מספר שתיים של ברוידא בבחירות, אך לאחר סכסוך מתוקשר פרשה ועברה להתנגח מהאופוזיציה.

רק בחודש מאי האחרון בראיון שפורסם בצומת השרון, התבטאה פוזמנטיר בצורה חריפה כנגד ראש העירייה, כשטענה כי התנהלותו היא כוחנית וכי "הגעתי לשלב שאין לי אמון במהלכים שלו ובהתנהלות שלו כראש עיר". כעת, שלושה חודשים אחרי אותו ראיון ולאור המינוי החדש, קשה שלא לתהות על קנקנו של הזיג-זג הפוליטי.

קשה שלא לתהות על המהלך גם מבחינתו של ברוידא, שבמהלך העימותים עם פוזמנטיר הטיח בה ביקורת קשה, ועתה ממנה אותה לסגניתו וממלאת מקומו. כך למשל, כאשר לקח ממנה את תפקידה כיו"ר מועצת הנשים, כתב לה ברוידא: " … ניצלת את תפקידך ומעמדך כדי לפגוע במקורבים אליי, הגשת שאילתות והצעות לסדר קנטרניות, ניצלת את המדיה והרשתות החברתיות כדי לפגוע בי, ופעלת נגד כלל חבר הקואליציה … רעננה יקרה לי וטובת העיר צריכה לעמוד בראש סדר העדיפות. אשר על כן, ולאחר שפניתי אלייך מספר פעמים בנושא, בע"פ ובכתב ובהחלטת חברי הקואליציה אני מודיע לך כי תפקידך כיו"ר מועצת הנשים יילקח ממך ויועבר לחברת קואליציה אחרת שתעבוד בשיתוף פעולה ובהרמוניה מלאה עם כל הגורמים".

חלק מהתושבים ששמעו על המהלך האחרון הזכירו כי "כששאלו את פוזמנטיר בעבר האם הלכה לאופוזיציה כי לא התמנתה לסגנית, היא השיבה שלא. בכל אופן, בישיבת המועצה אתמול בירך ברוידא בשם הנהלת העיר וחברי המועצה את פוזמנטיר וכן את חברי המועצה הנוספים שמונו במועצה, בהם לורן עייאש שייכנס לתפקידו כסגן ראש עיר וכמחזיק תיק קהילה, ענבר הוכברג לתפקיד סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק תרבות ופנאי, את רחמים שלום שמונה למחזיק תיק הספורט ואת חבר המועצה אלי אלוש מחזיק תיק העסקים שקיבל לידיו את תיק התחבורה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר