הריסת הבניין ברחוב הגליל ברעננה (צילום דוברות העירייה)

רגעים דרמטיים: נהרס הבניין שפונה מדיירים עקב סכנת קריסה | צפו בהריסה

הערב נהרס חלקו הדרום מזרחי של הבניין ברעננה. 14 משפחות שהתגוררו בו פונו ללינה במלון

פורסם בתאריך: 4.10.21 15:08

עדכון, 21:30: בשעה האחרונה נהרס החלק הדרום מזרחי של הבניין ברעננה, שפונה מדייריו טרום ההריסה. 24 משפחות פונו לבית מלון, ההריסה התבצעה בהנחיית מהנדס העיר רעננה.

היכנסו וצפו בהריסת הבניין, צילום עיריית רעננה

הריסת הבניין ברחוב הגליל ברעננה (צילום דוברות העירייה)עדכון, 18:20: בהנחיית מהנדס העיר, ייהרס הערב (שני) חלקו הדרום מזרחי של הבניין שהינו בסכנת קריסה עקב עמוד ששקע במהלך עבודות התמ״א וכן בוצע ניתוק הבניין מהתשתיות. 14 המשפחות שהתגוררו בבניין יפונו ללינה במלון .עיריית רעננה דואגת למענה רציף וצמוד לדיירי הבניין, והם נמצאים בטיפול האגף לשירותים חברתיים, ומוענק להן בין היתר מענה כספי לקניות. העירייה מלווה גם את דיירי הבניינים הסמוכים שפונו עד לסיום ההריסה ומעניקה להם מקום התכנסות זמני כולל שתייה ומזון. בשלב זה, למען בטיחות התושבים נסגרו לתנועה הרחובות מכבי והגליל.

עדכון, 16:50: מכיבוי אש נמסר כי בהמשך לדיווח על חשש לקריסת מבנה ברעננה הגליל 42, הוקם חפ"ק של כלל גורמי החירום שבסופו הוחלט להרוס את הבניין. ככל הנראה ההריסה תתבצע בזמן הקרוב. דיירי הבניינים הסמוכים פונו גם הם.

מוקדם יותר פרסמנו כאן כי בניין ברחוב הגליל 42 ברעננה פונה מדייריו עקב חשש מקריסה. מהמשטרה ומאיחוד הצלה נמסר דיווח ראשוני על בניין ברחוב הגליל 42 ברעננה שמפונה מדייריו בעקבות דיווח על סדקים ורעידות. הבניין עובר תמא 38. כוחות משטרה סייעו בפינוי דיירי הבניין.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז נמסר על סדקים חריגים בבניין. קצין הכיבוי הזעיק למקום את כלל הגורמים לטובת בדיקת חוזק הבניין, ביניהם מהנדס העירייה וחברת החשמל. עוד נמסר כי בעקבות עבודות חפירה חצי מהבניין נוטה על צידו. ראש העירייה חיים ברוידא שהגיע למקום אמר כי הבניין ייהרס, ואמר גם כי המצב בשליטה וכי כל הדיירים פונו. ברוידא ציין כי הוא מתנגד לתמ"א 38 ותומך בפינוי בינוי.

הבניין ברחוב הגליל ברעננה, צילום תיעוד מבצעי כבאות והצלה

עוד נמסר מכבאות והצלה כי לוחמי האש מבצעים סריקות בבניינים הסמוכים על מנת לשלול סכנה נוספת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רעננית

    למה העירייה צריכה לקחת אחריות מכספי הארנונה שלי? יש ערבויות ליזם התמא, שיממשו אותן במיידי!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר