משאיות בגדוד העברי ברעננה צילום פרטי

לתושבים נמאס: "באזור התעשייה יותר שקט מאשר ברחוב הזה" | צפו

בחמש לפנות בוקר ולעיתים מוקדם יותר, לקול משאיות שפורקות סחורה בסופר או משאיות שאוספות גזם או פסולת: לתושבים שמתגוררים בגדוד העברי פינת אחוזה נמאס מההשכמות הרועשות

פורסם בתאריך: 7.10.21 08:32

חסרי מנוח: תושבי רחוב הגדוד העברי פינת אחוזה ברעננה מיואשים, מדי יום הם מתעוררים לקולות צפצופים, צעקות ורעש משאיות, אשר פורקות סחורה בסניף הסופר הסמוך או אוספות פסולת וגזם עירוני. בשיחה עם צומת השרון רעננה, סיפרה אחת הדיירות מבניין סמוך כי היא עצמה פנתה פעמים רבות למוקד העירוני, שישלחו פקחים לאכוף זאת, אך לדבריה בכל פנייה הפקחים הגיעו מאוחר מדי או שלא ניתנה הרתעה מספקת, שכן המצב הרועש נמשך. "באזור התעשייה יותר שקט מהרחוב הזה", היא אומרת.

סרטון שצילמו התושבים ב-04:45 לפנות בוקר

סרטון שצילמו התושבים ב-05:30 לפנות בוקר:

לדבריה "מצפצפים" על התושבים, תרתי משמע. "אני מתגוררת פה שנה וחצי ולא משנה כמה התלוננתי, זה ממשיך לקרות. שולחים פיקוח, מישהו שמדבר איתם כמה דקות וזהו. אם הייתה אכיפה אמיתית והיו ניתנים קנסות או דו"חות למי שאחראי לכך, אני משערת שזה לא היה ממשיך". יש לציין כי על פי התקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), התשנ"ג-1992, אין לבצע באזור מגורים פעולות פריקה וטעינה או טלטול מכלים (כגון בעת פינוי אשפה) באופן הגורם או עלול לגרום לרעש, בין השעות 22.00 בלילה ל-6.00 בבוקר למחרת וכן בימי מנוחה.

 

איך זה משפיע עליכם?
"זה מעיר את כל בני הבית בשעות הזויות. פעם זו משאית שפורקת לחם, פעם משאית מחזור נייר, פעם משאית פינוי פסולת וגזם ולפעמים מספר משאיות ברצף – אין לזה סוף. לרוב זה קורה סביב 5 וחצי לפנות בוקר, אבל היו מקרים שזה קרה גם לפני 5. מצפצפים ומרעישים בפסאז' שמאחורי הסופר והרעש נוראי".

תגובת עיריית רעננה: "עיריית רעננה רואה חשיבות עליונה בשמירה על איכות החיים בעיר, ובכלל זאת מניעת כל מקרה של מפגעי רעש בעיר. כל פנייה המתקבלת במוקד בנושא מפגעי רעש מטופלת באופן מיידי על ידי צוותי הפיקוח והאכיפה, וקנסות ניתנים בהתאם למפירי החוק. יצוין כי במהלך חודש תשרי, בשל אילוצים והתאמות לתקופת החגים, בוצעו שינויים נקודתיים במועדי פינוי הגזם, והודעה על כך יצאה מבעוד מועד לתושבים להיערכותם. במקרה של תלונות חוזרות כמו במקרה הנדון מנהל יחידת האכיפה פועל להגברת אכיפה, כלומר הגברת נוכחות במקום בשעות ספציפיות כאשר הצוותים פנויים ולא מטפלים באירועי 100 או מוקד עירייה. זה מוגדר כמשימות יזומות".

תגובת שוק מהדרין: "הנושא נמצא בטיפול. ניתנה הוראה לכל הספקים ולצוות הסניף לא לקלוט סחורה לפני השעה 6:30 בבוקר. חשוב להדגיש שיש עוד לא מעט עסקים במתחם המדובר שפורקים סחורה בשעות מוקדמות. כך שלא כל משאית או רעש זה בהכרח שייכת לרשת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר